طعنه قلعه نویی به مجیدی / ته صف هستم!

به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، امیر قلعه نوییپس ازبرتری یک بر صفر تیم استقلالمقابل صبای قم ضمن بیان این مطلب افزود: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم، چرا که نیاز به پیروزی داشتیم.

وی به تمجید از عملکرد تیم صبای قم پرداخت و گفت: ما خیلی زود به گل رسیدیم و در شرایطی که می‌توانستیم به گل‌های بعدی هم دست یابیم نیمه اول را با برتری یک بر صفر پشت سر گذاشتیم. با توجه به تغییر تاکتیکی در نیمه دوم به تیم صبا به هیچ عنوان فرصت گلزنی ندادیم و این تیم به غیر از شوت‌هایی که به سمت دروازه ما زد، فرصت دیگری نداشت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با طرح این ادعا که تیمش در مصاف با صبای قم بیش از ۹۰ دقیقه نبض مسابقه را در دست داشته و به پیروزی دست یافته است در خصوص اینکه چرا استقلال مقابل صبا با نشاط عمل نکرده است، گفت: تیم ما در نیمه اول موقعیت‌های زیادی داشت و می‌توانستیم به دو تا سه گل برسیم اما در نیمه دوم جریان بازی را اداره کردیم. من قبول دارم ما نقاط ضعفی داریم که باید برطرف کنیم و باید به گونه‌ای باشیم که در طول ۹۰ دقیقه حداقل ۵۰ تا ۶۰ دقیقه رو به جلو بازی کرده و به سمت دروازه حریف حمله کنیم.

قلعه نویی در خصوص تشویق فرهاد مجیدی و علی کریمی از سوی تماشاگران استقلال و پرسپولیس گفت: من اعتقاد دارم باید حرف مردم را بشنویم و این کار اشکالی ندارد. خودم پیشنهاد کردم اگر صبا را شکست دادیم هواداران مجیدی را تشویق کنند. من در این بازی تمام حواسم به جریان بازی بود و متوجه سکوها نبودم. اعتقاد دارم نگرش مردم مهم است اما باید ما کاری انجام دهیم که به نفع تیم باشد. شاید نگرش مردم خودزنی باشد ما که نمی‌توانیم خودزنی کنیم!

وی همچنین در خصوص خداحافظی فرهاد مجیدی گفت: من در این مورد چندین بار صحبت کردم و لازم نمی‌بینم توضیح دوباره بدهم. فرهاد مجیدی هفت سال برای استقلال بازی کرده و فکر می‌کنم با این تیم به سه جام رسیده است. او نباید از این گله داشته باشد که چرا بدون بازی خداحافظی از فوتبال رفته است، چرا که بزرگانی قبل از من و مجیدی بوده‌اند که بدون بازی خداحافظی از فوتبال وداع کرده‌اند. بزرگانی چون اصغر حاجیلو که در دوران فوتبالش فقط یک پیراهن و آن هم پیراهن استقلال را بر تن داشته است و همچنین بزرگانی چون مهدی فنونی زاده، جواد زرینچه و ….

سرمربی تیم فوتبال استقلال در این خصوص افزود: در استقلال بزرگانی حضور داشته‌اند که بدون پول و چشم‌داشت مالی این تیم را حتی در دسته سه هم همراهی کرده‌اند. اعتقاد دارم همه افرادی که برای استقلال زحمت کشیده‌اند قابل احترام هستند. فرهاد مجیدی هم از آن جمله بازیکنان است که هفت سال برای استقلال زحمت کشیده. او حتی اگر هفت روز هم برای استقلال بازی کرده بود احترامش واجب بود.

وی از اصغر حاجیلو به عنوان به عنوان اسطوره استقلال یاد کرد و گفت: حاجیلو در بدترین شرایط استقلال را ترک نکرد و به خاطر پول به تیمی دیگر نرفت. اگر قرار باشد ارزش گذاری بکنیم ارزش او در استقلال بیش از خیلی‌هاست. من قلعه نویی در این ارزشگذاری ته صف هستم!

قلعه نویی به قداست پیراهن استقلال اشاره کرد و گفت: هیچ وقت پیراهن استقلال را به خاطر پول رها نکردم و همیشه زمانی که بی پولی بوده به استقلال آمده‌ام. پول و قهرمانی که باشد برای آقایان است، زمان بی پولی‌ها نوبت به من می‌رسد.

وی یادآور شد: به گذشته برگردید و ببینید چه کسانی استقلال را برای پول ترک کردند. این آقایان باید جوابگو باشند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال از منصور پورحیدری، بهتاش فریبا و پرویز مظلومی به عنوان زحمت‌کشان این تیم یاد کرد و گفت: منصور پورحیدری اسطوره استقلال است که به معنای واقعی در این باشگاه مظلوم واقع شده. او در بدترین شرایط استقلال را کمک کرد و به قهرمانی آسیا رساند، آن هم با دست خالی و بدون پول.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: من ۱۰ سال برای استقلال بازی کردم. از مسئولان وقت باشگاه استقلال بپرسید من چه پیشنهادهایی داشتم و به خاطر استقلال از شرایط خوب باشگاه‌هایی چون کشاورز، بانک تجارت و … گذشتم. من امسال برای حضور در باشگاه استقلال از بزرگترین پیشنهادی که به یک مربی ایرانی می‌شود گذشتم تا به این تیم بیایم.

وی افزود: از من بزرگتر هم در استقلال زیاد است. یکی همین اصغر حاجیلو که به خاطر استقلال به ته نازی آباد رفته و دارد کار می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال بازیکنان هم نسل خود را در استقلال ستود و گفت: من و هم تیمی‌هایم با استقلال قهرمان آسیا شدیم. بعد از آن من از این تیم جدا شدم و زمانی برگشتم که تیم در دسته سه بود. ما با یکسری جوان به لیگ دسته اول آمدیم و نایب قهرمان شدیم. مردم باید به این چیزها توجه کنند.

قلعه نویی تاکید کرد: الگوهای استقلال افرادی چون حاجیلو، قراب، برادران بیانی، جباری و … هستند. کسی کهپیراهن استقلال را به خاطر پول فروختهکه نمی‌تواند الگو باشد. متاسفم برای کسانی که این افراد را الگوی استقلال می‌دانند.

وی ضمن پذیرش اینکه تیمش ایرادهایی دارد، گفت: تیم ما ایراداهایی دارد اما آرام آرام بهتر می‌شویم. قطعا با اضافه شدن جباری تا نیم فصل تیم ما شرایط بهتری پیدا خواهد کرد. من خودم ناراضی هستم از اینکه چرا کم گل می‌زنیم اما خوشحالم از این بابت که با یک بازی کمتر ۱۹ امتیاز کسب کردیم و اگر دیدار معوقه خود را ببریم جزو سه تیم اول بالای جدول خواهیم شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خاتمه از پیگیری قانونی اظهارات مطرح شده توسط مدیر رسانهای تراکتورسازی تبریز خبر داد و گفت: ایشان باید ثابت کند که ما دو میلیارد هزینه اضافی روی دست باشگاه تراکتورسازی گذاشتیم. ما برای این باشگاه بازیکنانی با رقمهای قرارداد ۱۵ و ۳۰ میلیون تومان جذب کردیم. ما نفراتی را جذب کردیم که اگر با دلار دو ماه آینده هم حساب کنیم به رقم مطرح شده از سوی آقایان نمیرسد. بنده اظهارات مطرح شده از سوی آقایان را پیگیری میکنم تا مشخص شود چه کسی درست میگوید.