به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، حمید درخشان عصر امروز در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل داماش گیلان با اشاره به اینکه تیمی که چند بازیکن اصلی خود را ندارد، بازی آن نگران‌‌کننده خواهد بود، اظهار کرد: جوانان ما امروز بسیار خوب کار کردند و بنده به آنها اعتقاد دارم.

وی با اشاره به اینکه تیم ذوب‌آهن فوتبال را بلد است، افزود: بنده به جوانان خود اعتماد دارم و در آینده از آنها بیشتر می‌توان استفاده کرد.

سرمربی داماش گیلان ادامه داد: با استفاده از موقعیت‌های به دست ‌آمده می‌توانستیم برنده بازی باشیم و از تیم خود راضی هستم.

وی به صحنه مشکوک پنالتی در این بازی اشاره کرد و گفت: در بازی امروز پنالتی ما را نگرفتند و با وجود چنین صحنه‌هایی در بازی‌های قبل مظلوم واقع شده‌ایم.

درخشان با اشاره به اینکه در نیمه نخست از نیمه زمین دفاع و از فضاهای کند ذوب‌آهن استفاده کردیم، تصریح کرد: در نیمه دوم با تغییر سیستم از یک‌سوم دفاعی حریف حمله می‌کردیم که توانستیم موقعیت‌های خوبی را کسب کنیم.

وی با تصریح بر اینکه ما موقعیت‌های زیادی به وجود آوردیم اما به گل نرسیدیم، اضافه کرد: تیم ما از نظر بدنسازی خوب کار نشده که یکی از مشکلات بزرگ تیم است.

سرمربی داماش گیلان دلیل برگزاری تمرین تیم در ورزشگاه سردار جنگل را گرفتگی عضلات و آسیب‌دیدگی بازیکنان به خاطر سفت‌ بودن چمن مصنوعی ذکر کرد و یادآور شد: تمرین در چمن مصنوعی موجب گرفتگی عضلات بازیکنان می‌شود و سه جلسه تمرین در چمن طبیعی با یک جلسه تمرین در چمن مصنوعی برابری می‌کند.

وی در پاسخ به این سؤال که برخی از افراد غیر مسئول در کنار نیمکت داماش و پشت دروازه تیم حضور دارند، خاطرنشان کرد: تا زمانی که بنده در این تیم حضور دارم، اجازه نمی‌دهم افراد غیر مسئول روی نیمکت تیم حضور داشته باشند.

به گزارش فارس، تا هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیجفارس تیم داماش گیلان با کسب ۱۱ امتیاز در مکان سیزدهم و تیم ذوبآهن اصفهان با کسب ۱۰ امتیاز در مکان پانزدهم جدول حضور دارند.