به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، حجت‎الاسلام علیرضا ریاحی عصر امروز در حاشیه همایش اعزام مبلغ به اردوهای راهیان نور که در نمازخانه سپاه ناحیه گرگان برگزار شد ضمن محکوم کردن اقدام جسورانه و احمقانه دشمنان در اهانت به پیامبر گرامی اسلام، در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: اجتماع بزرگ اعتراض‎آمیز طلاب و بسیجیان به همت بسیج طلاب و ناحیه دانشجویی صبح چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح از مقابل دانشگاه جامع گلستان به سمت میدان شهرداری انجام می‎شود.

وی تصریح کرد: سخنران این مراسم حجت‎الاسلام یدالله غلامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوای گلستان خاطرنشان کرد: مجموعه طلاب، روحانیون و بسیجیان گلستان اقدام اخیر کشور آمریکا با همکاری مشترک اسرائیل و صهیونیست علیه پیامبر گرامی اسلام را محکوم و این عمل را اقدامی غیرانسانی می‎دانند چراکه این جسارت سبب شد تا انزجار ملت‎ها نسبت به این جسارت وقیحانه یک‎صدا فریاد شود.

ریاحی با اشاره به اینکه تنفر ملت‎ها از این اقدام ناشایست هنوز آتش خشم مردم را خاموش نکرده است، بیان کرد: جوشش مردمی از سراسر دنیا در محکومیت فیلم توهین‎آمیز به ساحت پیامبر(ص) نشان می‎دهد که پیامبر شخصیتی جهان‌شمول و متعلق به تمام بشریت است.

وی اسلام‎ستیزی را هدف دشمن در این اهانت‎ها عنوان کرد و متذکر شد: دشمنان بعد از موضوع بیداری اسلامی که در منطقه و جهان اسلام به وجود آمد، اوج قدرت اسلام را در اجلاس نم دیدند و همین امر دشمنی آنان را بیشتر کرده است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوای گلستان اضافه کرد: دشمن از طریق حربه اسلام‌ستیزی و اهانت به پیامبر گرامی اسلام می‎خواهد اسلام را مخدوش کند غافل از اینکه نام پیامبر در همه ادیان، پاک و مقدس و یک وجهه جهانی است و اخیرا در همه جلساتی که در دنیا به وجود آمد خاخام‎های یهودی و مسیحیان مومن این اقدام موهن را محکوم کردند.

ریاحی تاکید کرد: دشمن با اقدام وقیحانه خود سبب وحدت بیشتر شیعه و سنی شد به طوریکه فریاد یکصدای لبیک یا رسول الله در محکومیت این اقدام نفرتانگیز در جهان بلند شده است.