به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، حسین فرکی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر صنعت‌نفت آبادان اظهار کرد: همانگونه که پیش‌بینی می‌کردیم، بازی سختی را پشت سر گذاشتیم چون حساسیت این داربی باعثشده بود که فشار زیادی روی بازیکنان هر دو تیم وارد شود.

وی افزود: تیم ما برابر تیمی بازی کرد که چند هفته‌ای است شرایط سختی را به دلیل تغییرات کادرفنی داشته و بازیکنان این تیم از نظر روحی تضعیف شده بودند. برای من اهمیت زیادی داشت که به عنوان اولین تجربه خود در داربی خوزستان، بتوانم موفقیت تیم خود را ببینم و این پیروزی را در کارنامه خود ثبت کنم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان تصریح کرد: از ابتدای بازی تفکرات ما توسط بازیکنان به خوبی در زمین اجرا شد و یکی از مهم‌ترین این تفکرات گرفتن میانه‌های میدان از حریف بود. راه موفقیت تیم ما در این تدبیر بود، ‌ چون با بازیکنان سرعتی‌ای که داشتیم، ‌توانستیم به هدف نهایی خود یعنی گل دست یابیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم ما در نیمه نخست خود را به طور کامل به حریف تحمیل کرد و می‌توانستیم با گل‌های بیشتری به رختکن برویم.

فرکی اظهار کرد: با وجود اینکه از حریف خود پیش بودیم، اما به تیم خود گوشزد کردیم که زدن دو گل نمی‌تواند حاشیه امنیت خوبی برای پیروزی یک تیم باشد. به همین دلیل در این نیمه نیز با برنامه کار کردیم تا به گل سوم دست یابیم.

وی عنوان کرد: تیم حریف در دقایق پایانی روی یک اشتباه ما موفق شد به گل اول خود دست یابد ولی خوشحالیم که بعد از سه پیروزی پیاپی جایگاه مناسبی را در جدول به خود اختصاص دادیم. پس از این بازی حدود ۱۸ روز فرصت داریم تیم خود را با برپایی اردویی تدارکاتی و چند دیدار تدارکاتی برای بازی با گهر آماده کنیم.

وی درباره تعطیلات چند هفته‌ای لیگ برتر گفت: شاید این وقفه در گذشته به سود ما بود اما این بار از آنجا که تیممان روند صعودی خوبی را در پیش گرفته، این وقفه به سود ما نیست.

فرکی ادامه داد: تیم ما هفته آینده بازی تدارکاتی را در کرج برپا می‌کند و دو بازی تدارکاتی را با تیم‌های لیگ برتری در دستور کار خود قرار می‌دهیم تا بازیکنان ما از شرایط مسابقه دور نشوند.

فركي درخصوص نبود عبدالله كرمي اظهار كرد: نبود اين بازيكن در اين بازي تا اندازهاي برايمان سخت بود ولي بازيكن برزيلي كه جايگزين او كرديم، عملكرد خوبي را از خود به نمايش گذاشت.