پس از مدتها شایعه پراکنی درباره تولید گوشی موبایل مخصوص بازی از سوی سونی اریکسون، این موضوع رسما از جانب این کمپانی سوئدی ژاپنی تایید شد. این گوشی مجهز به سیستم عامل آندروید ۳ خواهد بود و یک صفحه کلید کشویی دارد که به جای کلید QWERTY دارای کلیدهای مخصوص بازی می باشد که همگی مطابق استاندارد کلیدهای بازی دستگاههای مشابه هستند.

به گزارش افکار نیوز به نقل از البرز، این گوشی مجهز به یک صفحه نمایش لمسی بزرگ است که اندازه آن بین ۳.۷ و ۴.۱ اینچ می باشد کیفیت صفحه نمایش مذکور WVGA است. علاوه بر آن این گوشی از یک دوربین ۵ مگاپیکسل و پردازنده Snapdrogon ۱GHZ برخوردار است.

ترکیب رنگ اصلی گوشی سیاه است که در برخی قسمتها از رنگ نقره ای نیز برای زیبایی ظاهری آن استفاده شده و صفحه کلید بازی نیز دارای رنگهای سیاه و سفید می باشد.

پردازش گرافیکی این گوشی از کیفیت بسیار بالایی همانند سایر دستگاههای بازی PSP برخوردار است و تمامی بازی های مخصوص سیستم عامل آندروید که در بازار موجود می باشند به راحتی بر روی آن قابل اجرا است.

این محصول می تواند از بازار خوبی برخوردار شود چون بازی های موبایلی در حال حاضر از پرطرفدارترین نرم افزارهای موبایلی هستند و از سوی دیگر آندروید نیز یکی از محبوب ترین سیستم عامل های موبایلی است.

این گوشی که به احتمال زیاد تحت برند Xperia موجود خواهد شد در ماه اکتبر روانه بازار می شود.