به گزارش افکارنیوزاحمد کریمی اصفهانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار داشت: بازار در حال حاضر در شرایط عادی به سر می‌برد و امیدواریم شرایط بهبود بیشتری پیدا کند.

وی در رابطه با حضور نیروهای انتظامی در بازار نیز اظهار داشت: شرایط فعلا در بازار عادی است و خود مردم آن را کنترل می‌کنند و حضور نیروهای انتظامی نیز تنها برای امنیت مردم است، تاکنون اتفاق خاصی پیش نیامده است، اما از دولت انتظار می‌رود که نسبت به خواسته‌های منطقی بازاریان بی‌تفاوت نباشد.

دبیرکل انجمن اصناف و بازار درباره اینکه آیا تاکنون همانند چند روز گذشته پیامکی برای بازاریان و اصناف ارسال شده است یا نه؟ گفت: ‌ روز سه‌شنبه پیامک‌هایی برای بازاریان ارسال شده بود، اما امروز تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده است.

کریمی اصفهانی ادامه داد: مردم توقعاتی دارند که برخی بی‌تفاوتی‌ها باعثایجاد التهاب شده است. متاسفانه درباره اصناف و بازار اجحاف شده است و به طور کلی نحوه مدیریت اقتصاد باعثبروز مشکلاتی شده و پول ملی برای اولین بار به پایین‌ترین سطح ارزش خود رسیده است.

دبیرکل انجمن اصناف و بازار خاطرنشان کرد: ما معتقدیم مجلس نیز باید به این مساله ورود پیدا کند. امنیت شغلی در کلیه‌ی مشاغل متزلزل و ارز و سکه به کالا تبدیل شده و همین امر موجب بلاتکلیفی جامعه شده است.

وی درباره راه‌حل از بین رفتن مشکل فعلی اصناف و بازاریان گفت: ‌ ما معتقدیم اولین مساله‌ای که باید دولت نسبت به گفته‌های خود پایبند باشد؛ چرا که عدم رعایت این امر بی‌اعتمادی در مردم نسبت به نظام ایجاد می‌کند و مطمئنا اگر مردم نتوانند به دولت اعتماد کنند، متاثر از شایعات خواهند بود.

كريمي اصفهاني تاكيد كرد: اولين كاري كه بايد براي ملت و به ويژه بازاريان كه همواره در كنار روحانيت و پشت سر ولايت فقيه بودهاند، انجام گيرد برخورد صادقانه با آنان است.