به گزارش افکارنیوز، جواد محجوب ضمن بیان مطلب فوق به مهر افزود: وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک با تعامل در حال رفع مشکلات اخیر هستند. باید اجاره دهیم این تعامل به یک نتیجه مثبت برسد تا ورزش کشور به آرامشی که نیاز دارد دست پیدا کند.

وی افزود: موفقیت های بزرگی که در لندن کسب شد رضایت عمومی مردم را به دنبال داشته و این اقبال عمومی حضور گسترده نوجوانان و جوانان در مکان های ورزشی را در پی داشته است.

نایب قهرمان آسیا در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وزارت ورزش عمر طولانی ندارد و این امیدواری وجود دارد که نمایندگان مجلس هم برای کمک به روند فعلی ورزش تلاش کنند.

محجوب در مورد شرایط خود هم به مهر گفت: چند هفته ای است که تمرینات سنگین را شروع کرده ام. جودو روند روبه رشدی دارد و با برنامه ریزی خوبی که انجام شده تلاش خود را برای رسیدن به مدال المپیک به کار خواهم گرفت.

این عضو تیم ملی جودو در بخش دیگری از سخنان خود با مهر افزود: چهار سال زمان دارم تا در کنار تیم ملی خود را برای حضور در المپیک آماده کنم. مطمئن باشید در برزیل حرف های زیادی برای گفتن خواهم داشت.

محجوب در پایان ابراز امیداری کرد تا جودو ایران با حضور موثر در عرصه های بین المللی یک بار دیگر به ورزشی مدال آور برای ایران تبدیل شود.