به گزارش افکارنیوزبه نقل از مهر، در پی پخش آش نذری توسط یک شخص خیر در شهرستان ایلخچی، ۴۰۰ تن راهی بیمارستان اسکو شدند.

به گفته مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادثو فوریت های پزشکی استان، بدلیل استفاده از مواد غذایی تاریخ گذشته و عدم رعایت اصول بهداشتی در پخت این غذا، متاسفانه استفاده کنندگان از این آش، همگی مسموم شدند.

با اعلام گزارش وقوع این حادثه به اپراتور مرکز فوریتهای پزشکی، آمبولانس های این مرکز به محل حادثه اعزام و مصدومین را به درمانگاه ایخلچی و بعد به بیمارستان اسکو منتقل کردند.

با توجه به برگزاری مهمانی حج و نیز نزدیکی ایام سوگواری در محرم الحرام و رواج مراسم نذری، شهروندان باید در استفاده از مصرف لبنیات غیر پاستوریزه، مواد غذایی بدون مشخصات و تاریخ گذشته و بدون پروانه بهره برداری و مجوز بهداشتی بپرهیزند و در تهیه مواد غذایی نکات بهداشتی را رعایت کنند.

برخورد آمبولانس بیمارستان هادی شهر با کامیون / سرپرستار فوت کرد

بر اثر برخورد یک دستگاه آمبولانس بیمارستان هادی شهر با کامیون در کمربندی مرند، متاسفانه سرپرستار بیمارستان هادیشهر فوت کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت حوادثو فوریتهای پزشکی استان این حادثه در ساعت ۵:۳۰ امروز شنبه ۱۵ مهر به وقوع پیوست، و بدلیل شدت وقوع حادثه تا ساعت ۷ صبح عملیات امداد رسانی ادامه داشت.

همچنین بر اثر برخورد اتوبوس با ۲ عابر پیاده در ساعت ۱۹:۳۰ شب گذشته در جاده ی عجب شیر - بناب در سه راهی خضرلو خبر متاسفانه ۲ زن، در این حادثه در دم جان باختند.

در حوادث جاده ای بدنبال مسدود شدن جاده توسط رانندگان عبوری، خدمات امدادرسانی به مصدومین با تاخیر انجام می شود، رانندگان عبوری باید توجه داشته باشند، تا با مشاهده آلارم خودروهای امدادی با کاهش سرعت و باز کردن مسیر، در امداد و نجات مصدومان همکاری کنند.