به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، در حالی که طی روزهای پایانی هفته گذشته قیمت طلا، سکه و ارز در بازارهای داخلی به دلیل نوسان‌های زیاد به طور مشخص قابل اعلام نبود، امروز قیمت‌ها در بازار طلا، سکه و ارز روند نزولی را در پیش گرفته‌اند.

در حال حاضر قیمت سکه طرح قدیم و جدید در بازارهای داخلی یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است. همچنین نیم سکه ۵۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۲۷۵ هزار تومان و سکه یک گرمی ۱۴۰ هزار تومان است. آخرین قیمت‌های سکه تمام در هفته گذشته یک میلیون و ۲۷۰ هزار تومان، نیم سکه ۶۳۵ هزار تومان و ربع سکه ۳۲۰ هزار تومان بوده است.

کاهش قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار

در حالی که حجم معاملات بالای طلا برای تحویل در ماه دسامبر در بازار کامکس نیویورک به ۱۷۸۰ دلار در هر اونس رسیده، امروز بهای هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازارهای داخلی به ۱۰۷ هزار تومان رسیده است. آخرین قیمت‌های طلا در هفته گذشته ۱۳۸ هزار و ۷۰۰ تومان برای هر گرم طلای ۱۸ عیار بوده است.

در حال حاضر قیمت هر اونس در بازارهای جهانی ۱۷۸۰ دلار است.

قیمت هر مثقال طلای ۱۷ عیار و هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز در بازارهای داخلی به طور رسمی اعلام نشده است.

هر دلار ۲۹۰۰ تومان

با توجه به نوسانات اخير بازار ارز در بازارهاي داخلي و افزايش بي سابقه آن طي روزهاي پاياني هفته قبل، امروز هر دلار در بازارهاي داخلي و در صرافيهاي تهران ۲۹۰۰ تومان معامله ميشود. اين قيمت در روزهاي پاياني هفته قبل به ۳۳۲۵ تومان رسيده بود. بهاي هر يورو و پوند نيز در بازارهاي داخلي به طور مشخص اعلام نشده است.