تیم‌های ملی ایران و ارمنستان شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان ایران در شهر ایروان موفق شد با نتیجه سه بر یک تیم میزبان را شکست دهد.
افشین قطبی که در پایان مسابقه از نتیجه بسیار راضی به نظر می‌رسید خاطرنشان کرد: بازی کردن مقابل ارمنستان آن هم در خانه آنها برای ما سخت و دشوار بود؛ اما من از نتیجه پایانی راضی هستم و عملکرد بازیکنان در نیمه دوم برایم رضایت بخش است.
وی ادامه داد: در نیمه اول اصلا بازی خوبی را انجام ندادیم و در واقع در حد و نام و نشان ایران نبودیم.
سرمربی تیم ملی به عملکرد ضعیف داوری اشاره کرد و گفت: متأسفانه داور بازی با قضاوت نادرست تمرکز بازیکنان ما را به هم زد بطوریکه ملی پوشان ایران را عصبی کرده بود، هر چند من معتقدم تجربه کردن چنین شرایطی نیز برای تیم ملی ایران خوب است چرا که در خارج از خانه و با قضاوت بد داوری روبرو شدیم اما در نیمه دوم به بازی برگشتیم.
قطبی تأکید کرد: در نیمه دوم داور یک پنالتی ناحق را نیز به سود ارمنستان اعلام کرد: اما با مهار آن ضربه پنالتی ما جریان بازی را در اختیار گرفته و با تعویض‌هایی که انجام دادم توانستیم یک پیروزی خوب بدست آوریم.
وی عنوان کرد: هماهنگی بازیکنان بیش از پیروزی برابر ارمنستان برایم اهمیت دارد هر چند من در دیدارهای دوستانه علاوه بر کسب هماهنگی به پیروزی نیز فکر می‌کنم. ارمنستان تیمی است که در همین ورزشگاه بلژیک را شکست داده؛ بنابراین این پیروزی به لحاظ روحی و روانی به تیم ما کمک می‌کند که وضعیت مطلوب‌تری در دیدارهای آینده داشته باشیم.