به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، پیکارهای هفته هفتم بوندس‌لیگای آلمان امروز(شنبه) با ۵ دیدار پیگیری شد که در یکی از بازی‌های انجام گرفته بایرن، پیشتاز رقابت‌های لیگ برابر هوفن‌هایم ۲ بر صفر به پیروزی رسید.

فرانک ریبری، هافبک فرانسوی مونیخی‌ها در دقایق ۱۹ و ۴۸ گلزنی کرد تا هفتمین پیروزی بایرن رقم خورد.

«باوارایی‌ها» ‌که سه‌‌شنبه شب گذشته در لیگ قهرمانان اروپا بطور شگفت‌انگیز ۳ بر یک مغلوب بات بلاروس شدند، با این برد بار دیگر به سریال پیروزی‌های خود در بوندس لیگا ادامه دادند.

در دیداری دیگر شالکه با ۳ گل بر ولفسبورگ چیره شد. آبی‌پوشان که در ولتینز‌آره‌نا پذیرای «گرگ‌ها» و «فلیکس ماگات»، مربی سابق خود شدند، توسط جفرسون فارفان ۳۳، ابراهیم آفلای ۴۶، رومان نویس‌لتر ۵۸ به گل رسیدند.

فرایبورگ نیز در خانه موفق شد با نتیجه‌ای مشابه نورنبرگ را مغلوب کند. ماکیادی ۳۶، کالیگوری ۹۰(پنالتی) و ترازینو ۹۰ + ۲ برای تیم پیروز گلزنی کردند.

ماینس با همین نتیجه فورتونادوسلدورف را مغلوب کرد. آدام اسلاتزی در دقیقه ۸۵ باعثخوشحالی‌ها ماینسی‌ها بخاطر کسب بردی خانگی شد.

در دقیقه ۷۸ این دیدار اولیور فینک، ‌ بازیکن خط میانی دوسلدورف از زمین اخراج شد.

در آخرین پیکار نیز گرویتر فورت یک بر صفر تسلیم هامبورگ شد. سون هیونگ مین، مهاجم ملی‌پوش و کره‌ای تک گل بندرنشینان را در دقیقه ۱۷ به ثمر رساند.

در شرایط کنونی بایرن‌مونیخ با ۲۱ امتیاز از ۷ بازی صدرنشین است. اینتراخت فرانکفورت با یک بازی کمتر و ۱۶ امتیاز در رده دوم حضور دارد.

شالکه نیز با ۷ بازی ۱۴ امتیازی شد و با یک پله صعود به رده سوم صعود کرد.

پیکارهای این هفته فردا شب با ۳ دیدار بورسیامونشنگلادباخ با اینتراخت فرانکفورت، هانوفر با بورسیادورتموند و اشتوتگارت مقابل بایرلورکوزن به پایان خواهد رسید.