بر اساس گزارش هاي منتشره، بارش هاي سيل آسا در ترسپوليس باعث طغيان حداقل يك رودخانه شده است كه در نتيجه آن تعدادي ماشين به زير آب رفته و خانه ها خراب شده اند.

به گزارش ایرنا از فایننشال تایمز، سرژیو کابرال فرماندار ایالت ریو گفت که از نیروی دریایی تقاضا کرده است هواپیما همراه با تجهیزات و گروه های امداد و نجات به منطقه اعزام کند.

به گزارش رویترز و به نقل از مقامات، سه مامور آتش نشانی که در حال نجات قربانیان این سیل بودند پس از رانش زمین و گل مفقود شدند.

همچنین پایگاه اطلاع رسانی فرانسوی ' اوست - فرانس ' روز پنجشنبه به نقل از ' گلوبو نیوز ' تلویزیون برزیل اعلام کرد: در پی بارش باران های سیل آسای سه شنبه شب و جاری شدن سیل در ریو دو ژانیرو شمار قربانیان سیل و رانش زمین در منطقه به شدت افزایش یافت.

بر اساس این گزارش شمار قربانیان ' نوو فریبورگو ' Nova Friburgo در ۱۴۰ کیلومتری شمال ریودو ژانیرو از هفت نفر به ۹۷ نفر رسید.

به گزارش اوست - فرانس تایید نخستین آمار اعلام شده به دلیل قطع خطوط تلفن نوو فریبورگو و عدم امکان برقراری ارتباط با مقامات محلی ممکن نبوده است.

در شهر ' ترسوپلیس ' بارش باران بی سابقه بوده به گونه ای که میزان بارش باران ظرف ۲۴ ساعت برابر بارش یک ماه بوده است.

بر اساس گزارش تلویزیون محلی تاکنون در این شهر دستکم ۱۳۰ نفر کشته شده و حداقل ۵۰ نفر مفقود شده اند.

همچنين تعداد قربانيان 'پتروپليس' شهر مجاور نيز ۱۸ نفر اعلام شده است كه به گزارش تلويزيون برزيل احتمال افزايش اين آمار تا ۴۰ نفر وجود دارد.