به گزارش افکارنیوزبه نقل از گل، خسرو حیدری هم در بازی با لبنان غایب بود و به دلیل مصدومیت نتوانست در ترکیب تیم ملی کشورمان قرار بگیرد. خسرو حالا با آمادگی فراوان در انتظار بازی با کره جنوبی است. او را باید از همین حالا یکی از ۱۱ مرد اصلی بازی سه‌شنبه شب دانست.

آیا بازیکنان برای دیدار با کره آماده هستند؟

خدا را شکر همه چیز به خوبی پیش می‌رود. تیم و بازیکنان روند خوبی داشته‌اند. اکنون هم تیم ملی در اردو به سر می‌برد تا برای دیدار با کره جنوبی در تهران آماده شود. خوشبختانه بازیکنان آماده بازی هستند و کسی مشکل خاصی ندارد.

تصور می‌کنی می‌توانیم کره جنوبی را در خانه شکست دهیم؟

به یاری خدا کره را می‌بریم چون به نظرم شکست کره در تهران دور از ذهن نیست. ان‌شاءا… با حمایت مردم، سه‌شنبه به میدان می‌رویم تا کره را شکست دهیم.

مصدومیت پایت کاملا برطرف شده؟

دیگر مشکلی ندارم. آن چند روز که فیزیوتراپی کردم به خاطر درمان دردی بود که از قبل داشتم. با سه جلسه فیزیوتراپی مشکلم حل شد و حالا کاملا آماده‌ام که برابر کره‌ بازی کنم.
در بازی با لبنان غایب بودی اما شاید بتوانی درباره اینکه چرا باختیم حرف‌هایی بزنی.
وضعیت آب و هوا و شرایط زمین مسابقه در باخت ما به لبنان تاثیر داشت. بیش از این نمی‌توانم چیزی بگویم. به نظرم بهتر است بازی با لبنان را فراموش کنیم چون این بازی تمام شده و حالا بازی حساس با کره جنوبی را در پیش داریم. همه فکر و ذکر ما باید دیدار با کره جنوبی باشد.

در بازی با لبنان بازیکنانی نظیر آندرانیک تیموریان و اشکان دژاگه نبودند. به نظرت این مساله تاثیری در آن شکست داشت و آیا در بازی با کره جنوبی حضور این بازیکنان می‌تواند به تیم ملی کمک کند؟

این سوال را کادر فنی تیم ملی باید پاسخ دهد. من یک بازیکن هستم و نمی‌توانم درباره اینکه حضور یا غیبت چند بازیکن چقدر روی کار تیم موثر بوده نظر خاصی بدهم اما می‌توانم بگویم که خوشبختانه برای بازی با کره هم آندرانیک هست و هم اشکان. همه بازیکنان آماده‌اند و با ترکیب کامل برابر کره صف آرایی می‌کنیم.

بسیاری بازی سه‌شنبه را بازی مرگ و زندگی می‌دانند. نظر تو هم همین است؟
نباید تا این حد فکر کنیم که حتما باید ۳ امتیاز بازی با کره جنوبی را بگیریم. ما اکنون تیم دوم جدول هستیم و فاصله‌مان با تیم اول سه امتیاز است. اگر بتوانیم حریفمان را در تهران شکست دهیم با آنها هم امتیاز می‌شویم البته همه بازیکنان با این ذهنیت وارد میدان می‌شوند که هر سه امتیاز را بگیرند و برای این کار از جان مایه می‌گذارند ولی اگر خدای نکرده نتوانیم سه امتیاز را بگیریم، مساوی و کسب یک امتیاز هم خوب است. با تساوی ایران و کره اتفاق به خصوصی نمی‌افتد چون پس از کره در تهران با ازبکستان بازی می‌کنیم و در صورتی که این تیم را شکست دهیم شرایط صعودمان به جام جهانی هموار می‌شود. بنابراین از دو بازی آینده‌مان چهار امتیاز نیاز داریم.
بعد از مدت‌ها تنش رابطه عادی میان رسانه‌ها و بازیکنان تیم ملی برقرار شد. مردم هم می‌توانند این وسط نقش مهمی ایفا کنند.

همه بازیکنان تیم ملی برای نام ایران می‌جنگند و حمایت از آنها یعنی حمایت از ایران. خدا را شکر شرایط به سمتی رفته که از تیم ملی حمایت می‌شود. تنها از مردم یک چیز می‌خواهم و آن این است که نگذارند در ورزشگاه آزادی یک صندلی خالی بماند. از آنها می‌خواهم که از لحظه ورود بازیکنان کره به زمین تا پایان بازی طوری تیم را تشویق کنند که بازیکنان حریف تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار بگیرند و همانطور که دیگران گفته‌اند ورزشگاه آزادی را برای‌شان جهنم کنند.

تو در استقلال هافبک بازی می‌کنی ولی در تیم ملی احتمالا باید دفاع راست بازی کنی. هافبک بازی کردن در استقلال حضور ثابت در تیم ملی را سخت نمی‌کند؟

چند سال است كه با اين شرايط بازي ميكنم البته چند بازي را هم به دليل مصدوميت از دست دادم ولي من هم در خط هافبك بازي كردهام و هم در پست دفاع راست. سال گذشته هم اگر يادتان باشد با همين شرايط بازي ميكردم و در تركيب اصلي تيم ملي حضور داشتم. نگران اين موضوع نيستم. در تيم ملي، هر جا كه بخواهند بازي ميكنم چون به اين موضوع عادت كردهام. من بازيكني هستم كه در دو پست ميتوانم بازي كنم.