افکارنیوز

: تکیه کامل به خدا می تواند درس مهم زندگی همه ما باشد.

فال روزانه متولدین فروردین:

شما ذاتا عملگرا و رئیس مآب هستید و به مرور که سنتان بیشتر می شود این تمایل در شما رشد می کند.

پیش بینی روابط شما: اگر در جست و جوی یک عشق یا رابطه عاطفی تازه هستید امروز زمان خوبی است برای اینکه از خانه بیرون بروید و یا دیگران معاشرت داشته باشید. یک مهمانی هم در راه است که می توانید درآن خوش بگذرانید.

پیش بینی شغل شما: حسی در درون شما هست که می گوید باید سریع تر و بهتر کار کنید و سعی کنید از دیگان پیشی بگیرید. بد نیست اگر کمی به خودتان استراحت بدهید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت:

زمان آن رسیده که یک مهمانی ترتیب دهید و چند چهره جدید را به جمع خانواده یا دوستان راه بدهید.

پیش بینی روابط شما: امروز هارمونی بی سابقه ای بین شما و کسی که دوستش دارید وجود دارد. اگر در گذشته مشکلی وجود داشته هر دوی شما آماده اید که آن را حل کنید.

پیش بینی شغل شما: احساس می کنید بیش از حد توانتان از شما انتظار دارند و تحت فشار هستید. کمی تحمل کنید و به تلاش ادامه بدهید مطمئنا نتیجه سعی و کوششتان را خواهید گرفت.

فال روزانه متولدین خرداد:

از امکاناتی که دارید به بهترین نحو استفاده کنید و اجازه ندهید این فرصت های تکرارناپذیر از دست بروند.

پیش بینی روابط شما: به خود می گویید که اگر در گذشته به نصیحت افراد خیرخواه گوش می دادید حالا وضعیتتان بهتر بود اما خوشبختانه وقت برای جبران کردن هست. یک بار هم که شده حرف هایشان را بشنوید و به کار بگیرید.
پیش بینی شغل شما: بهتر است موقعیت کاری خود را از نو برسی کنید و بعضی نقاط قوت آن را بیابید. در اولین فرصت برای آینده شغلیتان برنامه ریزی کنید.

فال روزانه متولدین تیر:

موفقیت و شانس با سرعت به سمت شما در حرکت هستند اتفاقات خوبی می افتد به طوری که حتی باور آنها سخت خواهد بود.

پیش بینی روابط شما: اگر با کسی ملاقات کرده اید که حس می کنید می تواند به رفع نیازهای روحی و عاطفی شما کمک کند، او را بپذیرید و بیشتر بشناسید. از عمیق شدن این رابطه نترسید چون اتفاقات خوبی در انتظارتان خواهد بود.
پیش بینی شغل شما: دوستان حمایت خود را از شما دریغ نمی کنند. کمک خواستن از دیگران نشانه ضعف شما نیست پس از وجود این دوستان خوب بهره کافی را ببرید.

فال روزانه متولدین مرداد:

کاری که مدتی پیش آغاز کرده بودید به پایان رسیده است. علیرغم سختی آن کار الان حس می کنید که دلتان برایش تنگ شده است.

پیش بینی روابط شما: چه در حال شروع یک رابطه هستید و چه در حال پایان دادن به آن، لازم است همه چیز را به طور کامل بررسی و با طرف مقابل به اندازه کافی صحبت کنید.
پیش بینی شغل شما: کارتان به روال عادی خود برگشته ولی فشار کار همچنان زیاد است به طوری که گاهی وسوسه می شوید قید این کار را بزنید و مدتی استراحت کنید. این تصمیمی است که خود شما باید بگیرید.

فال روزانه متولدین شهریور:

حال که از نظر مادی اساس امنیت بیشتری دارید وقت آن رسیده که به جنبه های معنوی زندگی خود بیشتر رسیدگی کنید.

پیش بینی روابط شما: عشق و علاقه به معنای پذیرفتن بی چون و چرای خواسته های طرف مقابل نیست. در نظر داشته باشید که حال که مدتی طولانی از ارتباط شما با شخصی خاص می گذرد باید منطق و عقل را بیشتر از قبل در رابطه خود حاکم کنید.

پیش بینی شغل شما: عملکرد شما در بعضی موارد موردپسند دیگران قرار نگرفته و شاید ناچار شوید از اول شروع کنید، اما این بار با اراده و تلاش بیشتر.

فال روزانه متولدین مهر:

خوشبختانه موفقیت های زیادی در انتظار شما است. موفقیت های کاری، تحصیلی، مالی و عاطفی هرکدام به گونه ای بر سر راه شما قرار می گیرند.

پیش بینی روابط شما: بعضی کسانی که تصور می کرده اید دوستان واقعیتان بوده اند خلاف این را ثابت کرده اند و برعکس کسانی که راجع به آنها قضاوت عجولانه کرده بودید کم کم خلوص و حسن نیت خود را ثابت کرده اند. از این به بعد بیشتر مراقب دوستی های خود باشید.
پش بینی شغل شما: در محل کار اقدامی می کنید که باعثخوشحالی دیگران می شود. شما شخصیتی محبوب هستید و وجود شما برای آنها اهمیت دارد.

فال روزانه متولدین آبان:

کاری که در حال حاضر به آن مشغول هستید رضایت نسبیتان را فراهم خواهد کرد اما مراحل پیچیده تری در پیش روی شما خواهد گذاشت.

پیش بینی روابط شما: دیگران صحبت هایی می کنند که شما را خوشحال می کند اما آنها چقدر در صحبت های خود صادق هستند؟ این سوالی است که تا پاسخ آن داده نشود نمی توان به صحبت های امیدوارکننده دیگران اعتماد کرد.

پیش بینی شغل شما: متاسفانه قضایایی که بر اساس دروغ و برداشت های غلط شکل گرفته اند در حال بدتر شدن هستند. دروغ هایی که قبلا گفته شده اند منجر به دروغ های بزرگتر شده و کار را مشکل کرده اند.

فال روزانه متولدین آذر:

امروز مهارت های خلاقانه شما یا شخصی دیگر به نتیجه می رسند و البته این امر نتیجه اعتماد به نفس شما است. باید سعی کنید افق های دید خود را گسترش دهید و گام های تازه را با شجاعت بیشتری بردارید.

پیش بینی روابط شما: به اشخاصی معرفی می شوید که می توانند دوستان خوب شما باشند و با گذر زمان ارزش وجودشان را بیشتر درک خواهید کرد.
پیش بینی شغل شما: امروز سیلی از ایده های خوب و ناب به سمت شما سرازیر می شود. این ایده ها آنقدر زیاد هستند که ممکن است حساب بعضی آنها از دستتان خارج شود.

فال روزانه متولدین دی:

بعضی چیزها شما را به شدت آزرده و عصبانی می کنند به خصوص چیزهایی که از کنترلتان خارج هستند و نمی توانید کاری در موردشان انجام دهید. آروز می کنید که دیگران بتوانند این را درک کنند.

پیش بینی روابط شما: به جای موضع گرفتن و دفاع از خود سعی کنید طرف مقابل را درک کنید و از خود بپرسید چه چیز او را اینقدر ناراحت می کند.
پیش بینی شغل شما: شکستی که اخیرا متحمل شده اید شما را افسرده و بی حوصله کرده است. چرا دیدتان را عوض نمی کنید و این شکست را مقدمه ای برای پیروزی های بعدی نمی بینید؟

فال روزانه متولدین بهمن:

تغییرات مثبت و سودمندی در اطاف شما شکل خواهد گرفت. ممکن است کار یا بیزینس جدیدی به شما پیشنهاد شود.

پیش بینی روابط شما: اخیرا نتوانسته اید به اندازه کافی در کنار فرد موردعلاقه خود باشید. هردوی شما پرمشغله هستید ولی اگر برنامه ریزی درستی داشته باشید و کارها را اولویت بندی کنید می توانید به خوبی به نیازهای عاطفی هم پاسخ دهید.

پیش بینی شغل شما: کسی هست که شما را به کاری تشویق می کند اما قبل از اینکه تسلیم فشارهای مستقیم یا غیر مستقیم او شوید، حتما جانب احتیاط را رعایت کنید و بی گدار به آب نزنید.

فال روزانه متولدین اسفند:

دستاوردهای خود را دست کم نگیرید. شما خود را فردی موفق نمی دانید در صورتی که خیلی ها دوست دارند به جای شما باشند.

پیش بینی روابط شما: رابطه عاطفی شما محکم و صمیمانه است چون خودتان این را می خواهید. شما و طرف مقابل هردو برای حفظ رابطه تان تلاش می کنید و مهم ترین اصلی که در این راه به شما کمک می کند گذشت و چشم پوشی از خطاهای یکدیگر است.

پیش بینی شغل شما: اگر احساس کسالت می کنید هیچ اشکالی ندارد اگر یک روز را در خانه بمانید و استراحت کنید.

با سلام دوستان عزیز و همراهان همیشگی برترینها به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، این نظرات نیز تا روز ۴ مهر ماه (سه شنبه) بر روی سایت قرار دارد و از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید