دلار نیست تا حقوق خارجی ها را بدهم

به گزارش افکارنیوزبه نقل از گل، محمدحسین جعفری مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی با انتقاد از اوضاع مالی باشگاه و وضعیت ارز گفت: مشکل اصلی ما حقوق بازیکنان و کادر خارجی است. ما حقوق بازیکنان داخلی را پرداخت می کنیم. حقوق آنها را آماده کرده ام اما دلاری نیست که پول خارجی ها را پرداخت کنم.

جعفری با انتقاد از سیاست های فدراسیون فوتبال درباره مساله حق پخش تلویزیونی گفت: با این روند باشگاه ها به مشکل برخورد خواهند کرد. فدراسیون نباید در مساله حق پخش دخالت کند، باشگاه های اروپایی با استفاده از فروش حق پخش بازی های خود درآمد کسب می کنند ولی در کشور ما مساله چنین نیست.

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی با تایید تونی سرمربی تیم هم گفت: اگر در بازی ها نتیجه نگیریم نباید مربی را مقصر بدانیم، باید با ریشه یابی موضوع مشکل را حل کنیم.

جعفری همچنین در خصوص طرح «هواداریار» گفت: طرح هواداریاری همان طرح مهماندار ای اف سی است که به شخصه در بازی پورتو شاهد آن بودم و اگر امروز من گروهی به نام هواداریار به فوتبال کشور ارائه داده ام باید عزیز شمرده شود نه اینکه همیشه این کار را زیر سوال ببرند.

وی ادامه داد:چرا با این طرح مخالفت می شود ؟ تنها به دلیل این که پسر من در رأس این گروه قرار دارد؟ طبیعی است که من برای اجرا و عملی کردن این طرح به یکی فرد معتمد نیاز داشتم ، اگر شایستگی نداشت و کار درست انجام نمی شد قطعا وی را برکنار می کردم اما این کار انجام شد