به گزارش افکارنیوز، حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه پیش از این مقرر شده بود که انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد از امروز آغاز شود، اظهار کرد: زمان انتخاب رشته به اول آبان ماه موکول شد.

وی افزود: بر این اساس داوطلبان می‌توانند تا سوم آبان ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www. sanjesh. org نسبت به انتخاب کد رشته محل مجدد اقدام کنند.

توکلی با بیان اینکه شرایط و ظرفیت‌های مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد امروز بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد، اظهار کرد: حدود ۱۳ هزار و ۵۰۰ ظرفیت برای پذیرش داوطلبان در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد در نظر گرفته شده است.

مشاور عالی سازمان سنجش در خصوص شرایط شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت، اظهار کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده کلیه داوطلبانی که در جلسه آزمون کارشناسی ارشد حضور داشته‌اند اعم از قبول شدگان و قبول نشدگان می‌توانند در این مرحله نسبت به انتخاب کد رشته محل اقدام کنند.

وی افزود: البته پذیرفته‌شدگان رشته‌های بورسیه و شرایط خاص از این امر مستثنی هستند.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به انتخاب ۲۰ کد رشته محل از میان کد رشته امتحانی در مرحله تکمیل ظرفیت اظهار کرد: داوطلبان علاقه مند به شرکت در این مرحله باید اطلاعیه سازمان سنجش مربوط به نحوه شرکت در تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد به طور دقیق مطالعه کنند.