نکونام: نباید با برد این بازی امیدوار شویم

به گزارش افکارنیوزبه نقل از مهر، جواد نکونام که بعدازظهر امروز دوشنبه در نشست خبری قبل از دیدار با کره جنوبی در محل کمپ تیم های ملی شرکت کرده بود، ضمن بیان این مطلب در پاسخ به پرسش یک خبرنگار کره ای در مورد عملکرد خط دفاعی و خط حمله ایران گفت: از زمانی که کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شده است روی نقاط ضعف تیم ها کارهای زیای صورت گرفته است.

وی ادامه داد: قبل از این تیم ملی فوتبال ایران در مسائل دفاعی ضعف داشت اما در سه بازی گذشته ما تنها یک گل دریافت کرده ایم و این نشان می دهد که مشکلات خط دفاعی به حداقل رسیده است اما هنوز در خط حمله مشکل داریم که البته این مشکل مربوط به یک نفر نیست.

جواد نکونام در مورد تاثیر نتیجه دیدار برابر کره جنوبی در صعود تیم ملی فوتبال ایران گفت: اینطور نیست که اگر ما این بازی را ببریم کارمان برای صعود تمام شده باشد و اگر هم نبریم حذف شویم. ما اگر کره جنوبی را ببریم اما در دیدارهای بعدی نتیجه نگیریم بازهم به مشکل می خوریم. با این حال باید تمام تلاشمان را بکنیم که در این دیدار به پیروزی برسیم ولی نباید با برد این بازی امیدوار شویم و با شکست برابر این تیم ناامید.

دیدار تیمهای ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در مرحله نهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل ساعت ۲۰ روز سهشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.