به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، تیم تراکتورسازی تبریز شامگاه امروز برای آمادگی بیشتر برای بازی مقابل استقلال تهران، یک دیدار دوستانه با ماشین‌سازی برگزار کرد که در نهایت این بازی با نتیجه ۷ بر یک به سود تراکتورسازی تبریز به اتمام رسید.

گل‌های تراکتورسازی را ژائو ویلا در دقایق ۲۵ و ۵۱، فلویو لوپز ۲۸، فرزاد حاتمی ۳۷، سید مهدی سید صالحی ۴۵، ابراهیم عابدنژاد ۸۶ و محمد ابراهیمی ۸۸ به ثمر رساندند و تنها گل ماشین‌سازی توسط مصطفی چترآبگون در دقیقه ۷۰ از نقطه پنالتی به دست آمد.

تراکتورسازی در این بازی ترکیبی از بازیکنان اصلی و ذخیره خود استفاده کرده و تونی اولیویرا سعی کرد تمام بازیکنانش را در این بازی محک زند.

در این بازی هر سه دروازه‌بان تیم تراکتورسازی درون دروازه قرار گرفته و هرکدام ۳۰ دقیقه از دروازه تراکتورسازی حراست کردند.

این بازی در حضور یک‌هزار تماشاگر در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی برگزار شد.

ترکیب ابتدایی تراکتورسازان به ترتیب اعتمادی(ثابتی دقیقه ۳۰)، اکرامی، اسدی، حسینی، ایرانپوریان، کیانی، لوپز، ویلا، دهنوی، سیدصالحی، حاتمی بود و ترکیب این تیم در نیمه دوم از ثابتی، اکرامی، اسدی، حسینی، ایرانپوریان، کیانی، لوپز، ویلا، دهنوی، آنسلمو و ابراهیمی تشکیل یافته بود.

همچنین در این بازی محسن فروزان در دقیقه ۶۰ به جای ثابتی وارد میدان شد.

دیگر تعویض‌های این بازی، نوید خوش هوا به جای حسینی در دقیقه ۷۰، ابراهیم‌زاده به جای اکرامی در دقیقه ۶۰ بود.

تراکتورسازی در لیگ برتر فوتبال کشور با ۱۷ امتیاز تیم رده هفتم جدول بوده و روز شنبه میزبان استقلال تهران است.

اما تیم بحران‌زده ماشین‌سازی تا پایان هفته پنجم هنوز نتوانسته امتیازی را کسب کند و در قعر جدول لیگ آزادگان جای گرفته است.

دو تیم تراکتورسازی و ماشین‌سازی طی دهه‌های ۵۰،۶۰ و ۷۰ با یکدیگر رقابت فشرده‌ای داشته و دیدارهای پرتماشاگری را با هم برگزار می‌کردند.

اما از دهه ۸۰ با کناره‌گیری شرکت ماشین‌سازی از مسئولیت این تیم و سقوط این تیم تا دسته ۲ کشور، شور و نشاط بازی‌های دو تیم از میان رفته و شاید یکی از دلایل افت فوتبال تبریز را بتوان به سقوط ماشین‌سازی از سطح اول فوتبال ایران ارتباط داد.

با این نتیجه به نظر میرسد روزهای سختتری در انتظار علیرضا اکبرپور سرمربی تیم ماشینسازی است.