به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، محمد رویانیان پس از دیدار با امیر قلعه‌نویی و علی فتح‌الله زاده و شایعاتی در خصوص معاوضه بازیکن بین دو باشگاه سرخابی ها اظهار داشت: همان‌طور که قبلاً هم اعلام کردم در این جلسه فقط به دنبال همکاری‌های اقتصادی بین دو باشگاه و رفع مشکل جذب بودجه‌ای دولت برای استقلال و پرسپولیس جلسه برگزار کردیم. البته قلعه‌نویی نیز از پرسپولیسی‌ها بابت حضور در مراسم مادر بزرگوارش تشکر کرد و به غیر از این حرف‌ها در مورد مسایل دیگری بحثنکردیم.

وی افزود: علی‌رغم شایعات اعلام شده در خصوص جذب بازیکن نیز حرفی در جلسه امروز زده نشد، چون اکنون وقت این حرف‌ها نیست و ما قصد مبادله بازیکن با استقلال را هم نداریم. من به این موضوع اصرار دارم که برخی‌ها به دنبال حواشی نباشند.

وی درباره احتمال جدایی کریم انصاریفرد نیز گفت: انصاریفرد یکی از بهترینهای پرسپولیس و تیم ملی فوتبال کشورمان است، به هیچ عنوان قصد از دست دادن این بازیکن را نداریم و با جدیت میگویم انصاریفرد تا روز آخر در پرسپولیس خواهد ماند و بهترین بازیهایش را به نمایش میگذارد. البته خود انصاریفرد نیز علاقه زیادی دارد برای پرسپولیس در هفتههای آینده بهترین بازیها را انجام دهد که امیدوارم این اتفاق بیافتد.