به گزارش افکارنیوزبه نقل از باشگاه پرسپولیس، مهدی تاج که بنا به پیشنهاد محمد رویانیان و موافقت اعضای هیئت مدیره به عنوان رئیس سازمان فوتبال باشگاه پرسپولیس منصوب شده است، ظهر امروز در نشست ویژه‌ای با مانوئل ژوزه سرمربی پرتغالی تیم فوتبال پرسپولیس به بررسی وضعیت این تیم پرداخت.

در این نشست که دو ساعت و نیم به طول انجامید مانوئل ژوزه گزارشی از وضعیت کنونی تیم پرسپولیس را به رئیس سازمان فوتبال باشگاه پرسپولیس ارائه کرد و برنامه‌های خود برای آینده را نیز تشریح کرد.

ژوزه کلیه موارد مورد نیاز تیم را در این جلسه با مهدی تاج در میان گذاشت و رئیس سازمان فوتبال باشگاه پرسپولیس نیز انتظارات و خواسته‌های مد نظر باشگاه را به سرمربی تیم پرسپولیس منتقل کرد. در این نشست کلیه تعهدات طرفین درباره تیم فوتبال مورد بررسی قرار گرفت. در این نشست سعید شیرینی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس نیز حضور داشت.

مهدی تاج که با پیشنهاد مدیرعامل باشگاه و موافقت اعضای هیئت مدیره به عنوان رئیس سازمان باشگاه پرسپولیس منصوب شده است هفته گذشته در جلسه معارفه‌ای که با حضور محمد رویانیان در رستوران محیطی برج میلاد برگزار شد فعالیت رسمی خود را آغاز کرده و به همین منظور در گام اول، نشست ویژه‌ای با سرمربی و سرپرست پرسپولیس داشت.

تاج که در پی نشستهای ویژه وی و محمد رویانیان از سوی مدیرعامل مسئولیت توسعه فوتبال پرسپولیس را نیز برعهده گرفته است با تاکید مدیرعامل باشگاه برنامههای ویژهای نیز برای ساماندهی تیمهای پایه پرسپولیس در نظر گرفته که متعاقبا اعلام خواهد شد. ساختارسازی و چارت تشکیلاتی جدید برای تیمهای پایه و بررسی وضعیت کنونی تیمهای پایه از جمله مواردی است که در کوتاه مدت مد نظر رئیس سازمان فوتبال باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است.