به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، علی کریمی در پاسخ به این سؤال که قصد دارد مربیگری کند یا خیر عنوان کرد: همین که بازی کنم باید کلاه را بالا بیندازم و مربیگری پیشکش.

وی با اشاره به همکاری متقابل رسانه ها و تیم ملی گفت: احترام متقابل خبرنگاران و ملی پوشان مهم بود. اتفاقی که در سال ۲۰۰۶ افتاد و ما بدون دردسر به جام جهانی رفتیم و امیدوارم یک روز در این استادیوم مثل بازی با بحرین جشن بگیریم و به جام جهانی برویم. از فردا همه دنبال تیم های خود می روند اما تمام باشگاه ها برنامه ریزی کردند. جا دارد از نگاه مثبت روزنامه نگاران تشکر کنم.

کریمی تصریح کرد: امروز سرم را بالا کردم و طبقه دوم ورزشگاه را دیدم که همه سرپا هستند و شرمنده شدم. جای برای نشستن نبود. اگر بازی می کردم هم فرقی نداشت. همه می خواهیم تیم ملی موفق شود.

کریمی در پاسخ به این سؤال که سرانجام تکلیف او با پرسپولیس چیست؛ گفت: انفرادی تمرین می کنم و هر چه صلاح باشد. با روح و روان هواداران نباید بازی کرد. تمام مسائل را به رویانیان در ۲ جلسه گفتم. باشگاه باید با کادرفنی حرف بزند. هر چه خدا بخواهد همان می شود. من با کسی قهر نیستم. ژوزه با من مشکل داشت. در تیم ملی هستم و مربی صلاح دانسته نیمکت نشین باشم و حرفی ندارم و بهانه نمی آورم اما ایراد ژوزه بنی اسرائیلی بود. به نظر من آدم در زندگی چیزی نداشته باشد اما فقط مرد باشد. با رویانیان حرف زدم و گفتم اگر قرار بود با هر کسی این کار را می کردید با علی کریمی نباید این کار را می کردید. من به قرارداد یک میلیارد دلاری عجمان پشت کردم و با پرسپولیس سفید امضا کردم.

وی افزود: با کادرفنی کاری ندارم کار من با رویانیان است و از دست او ناراحتم و نباید با من این کار را می کرد.

کریمی در خصوص اینکه صحبت هایش بعد از بازی با داماش باعث ناراحتی ژوزه شده است، گفت: فقط من حرف نزدم. به جان دو بچه ام که عزیزترین افراد زندگی ام هستند افراد دیگری هم بودند اما بعضی ها خودشان را کنار کشیدند اما خدا آن بالا هست. مهم این است که در فوتبال با هم رفیق باشیم. فردا اگر دوستم را دیدم راهم را کج نکنم و بروم او را در آغوش بگیرم. باز تکرار می کنم چند نفر دیگر هم بودند. من به رویانیان گفتم جای شما بودم طرفدار ژوزه می شدم و تا کنون هم این کار را کرده است. ژوزه می توانست به من اجازه تمرین ندهد و من را در لیست ۱۸ نفره نگذارد اما نباید این کار را با من می کردند. باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی رخ می دهد. دوست ندارم با کسی باشم، دوست دارم با پرسپولیس باشم چون با باشگاه قرارداد دارم و دوست دارم فوتبالش را به لقایش ببخشم و آرزویم این است که با پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کنم و فقط به خاطر مردم و کسانی که از من حمایت کردند. امیدوارم سربلندی تیم ملی را ببینم و با عزت از پرسپولیس خداحافظی کنم.این آرزوی قلبی من است و هر حرفی زدم به خاظر پرسپولیس بوده است. دوست دارم مردم من را حلال کنند.