علي كريميفيروزجاني عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي،در خصوص ادامه رياست علي عباسپورتهرانيفرد بر كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس گفت: در جريان وقف اموال دانشگاه آزاد ۱۱ نفر از اعضاي كميسيون آموزش و تحقيقات به صورت دستهجمعي استعفا دادند و بازگشت خود را منوط به استعفاي عباسپور اعلام كردند.

به گزارش فارس، وی در پاسخ به این سؤال که آیا در خصوص استعفای عباسپور تاکنون پیگیری‌هایی انجام داده‌اید؟ خاطرنشان کرد: عباسپور استعفا نمی‌دهد البته آیین‌نامه هم اجازه این کار را نمی‌دهد اما منتظریم در انتخابات هیئت رئیسه بعدی که معمولا در خردادماه برگزار می‌شود نسبت به تغییر عباسپور اقدام کنیم.

کریمی‌فیروزجانی با اشاره به اینکه در انتخابات هیئت رئیسه آتی مجلس تلاش داریم تا فرد دیگری به عنوان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس منصوب شود، تصریح کرد: پشت عباسپور متصل به جریان مافیایی دانشگاه آزاد است و متأسفانه با این جریان باندی احتمال دارد وی دوباره در ریاست کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ابقا شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: تلاش داریم تا ریاست عباسپور در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه پیدا نکند و از جریان اصول‌گرایی و حامیان رئیس‌جمهور انتظار داریم که در این خصوص به نمایندگان مجلس کمک کنند.

کریمی‌فیروزجانی تأکید کرد: جاسبی پیرمردی است که تا دقیقه۹۰ بر روی مسائل مورد تأکید خود می‌ایستد و شهر به شهر به دنبال نمایندگان مجلس می‌رود تا عباسپور را به عنوان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ابقا کند اما در جناح اصول‌گرایان این اراده و همت جدی وجود ندارد.

این نماینده مجلس اظهار داشت: معتقدیم که دیگر مصلحت نیست عباسپور رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس باشد اما همیشه لابی دانشگاه آزاد و شخص جاسبی در دقیقه ۹۰ ورود پیدا می‌کنند و رأی‌ها را به نفع خود تغییر می‌دهند.

وي افزود: در حال حاضر فضاي كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس بر عليه عباسپور است و اين فضا بايد حفظ شود.