حسين نصرت زاده رئيس روابط عمومي شركت با اعلام اين خبر افزود: اين اوراق كه ۳ ساله و با سود علي الحساب ۱۶ درصد مي باشند، در قطعات ۵، ۱۰، ۲۰، ۵۰ و ۱۰۰ ميليون ريالي منتشر ميشود.

به گزارش فارس، وی یادآور شد: این اوراق با قابلیت بازخرید در هر زمان با سود ۱۵.۵ درصد، بی نام و سود آنها روزشمار است که سود اوراق هر سه ماه یکبار پرداخت می شود. همچنین تفاوت سود علی الحساب و قطعی این اوراق، حداکثر ۵ ماه پس از تاریخ سررسید نهایی، پرداخت خواهد شد.
رئیس روابط عمومی شرکت نفت وگازپارس افزود: باتوجه به اهمیت پروژه های صنعت نفت و گاز ایران اسلامی در پارس جنوبی و نقش راهبردی این میدان در طرح های تامین سوخت پاک گاز طبیعی مورد نیاز مصارف داخلی، صادرات گاز، تامین خوراک واحدهای پتروشیمی، تزریق در میادین نفتی و همچنین سواپ با کشورهای همسایه، امیدواریم که در سایه استقبال هموطنان عزیز داخل و خارج کشور، در ماه های آینده، شاهد انتشار بقیه اوراق مشارکت ریالی این طرح که در مجموع سه هزار میلیارد تومان است، باشیم.
شرکت نفت و گاز پارس مسئولیت توسعه میادین گازی پارس جنوبی، پارس شمالی، گلشن و فردوسی و نیز لایه نفتی پارس جنوبی را بر عهده دارد.