به گزارش افکارنیوزبه نقل از تابناک، محمد رویانیان به دوبی رفته تا برای نیم فصل مشکلات تیمش را حل کند. درباره علت حضور او در دبی هم دو شایعه وجود دارد. شایعه اول از داخل باشگاه منتشر شده. گفته می شود این سفر مربوط به مذاکره مستقیم رویانیان با آندرانیک تیموریان است. ظاهرا آندو که پیشنهاد اولیه پرسپولیس را رد کرده بود، حاضر شده پای میز مذاکره بنشیند.

در صورت صحت این شایعه، پیشنهاد مالی پرسپولیسی‌ها به آندو باید سنگین باشد. رقمی که باید رضایت نامه باشگاه الخریطیات را هم به آن اضافه کرد. تیموریان با خریطیات قراردادی در حدود ۲.۵ میلیون دلار امضا کرده بود که هزینه جدا شدنش را بالا می برد.

با این همه خبر می رسد که رویانیان محل مذاکرات را هم دوبی انتخاب کرده تا خبرش به جایی درز نکند.

البته پیشنهاد پرسپولیس به آندو تازگی ندارد. از ابتدای فصل رویانیان چند بار سعی کرده است او را به پرسپولیس بیاورد. جواب تیموریان هم هر بار منفی بوده که به نظر می رسد به خاطر سابقه بازی اش در استقلال باشد.

شایعه دیگر برای علت سفر رویانیان به دوبی مذاکره او با برانکو ایوانکوویچ برای سرمربیگری پرسپولیس است. منابع نزدیک به این سرمربی خبر داده‌اند که او منتظر پیشنهاد از ایران است مساله ای که خودش هم تایید کرده. به نظر می‌رسد که رویانیان از چند وقت قبل به فکر روزهای بد در نیم فصل افتاده و چنین مذاکراتی را استارت زده.

پرسپولیس در هفته‌های گذشته شرایط خوبی نداشت و شاید مذاکرات از همان زمان شروع شده باشد. رویانیان اما در این هفته‌ها از ژوزه حمایت کرده و احتمال جذب برانکو کم می شود. با این شرایط در صورت بد بودن نتایج آینده پرسپولیس باید منتظر قطع حمایت‌های مدیرعامل باشگاه از ژوزه بود.

برانکویی که تیم ملی را به جام جهانی رسانده و ایرانها خاطرات خوبی از او دارند. گزینهای که به نظر می رسد رویانیان در آب نمک خوابانده است.