به گزارش افکارنیوزبه نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این جلسه درباره وضعیت کنونی تیم فوتبال و سایر مسائل باشگاه بحثو تبادل نظر شد. اعضای هیئت مدیره از روند رو به رشد تیم ابراز رضایت کردند و کسب ۷ امتیاز از سه بازی اخیر را رضایت بخش دانسته و ابراز امیدواری کردند، این روند ادامه پیدا کند.

فدا حسین مالکی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در این باره گفت: نتایج اخیر رضایت هواداران را در بر داشته و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد تا پرسپولیس به جایگاه واقعی خود برسد.

وی افزود: به طور حتم دوری از حواشی و آرامش بیشتر زمینه ساز کسب موفقیت های بیشتر خواهد بود و در نتیجه خوشحالی و رضایت هر چه بیشتر هواداران را در پی خواهد داشت.

همچنین در این نشست مهدی تاج رئیس سازمان فوتبال پرسپولیس درباره تیم های فوتبال بزرگسالان و پایه پرسپولیس گزارشی ارائه کرد و درباره برنامه های انجام شده برای هر چه بهتر شدن و توسعه تیم های فوتبال و پیشرفت‌شان توضیحاتی ارائه کرد.

تاج عنوان کرد: در راستای سیاست‌های باشگاه و هیئت مدیره مبنی بر برنامه‌ریزی تیم های بزرگسالان و پایه اقداماتی را انجام داده است که با توجه به اهمیت موضوع مقرر شد این موارد در جلسات بعدی مورد بحثو تبادل نظر قرار گیرد.

در پایان این جلسه اعضای هیئت مدیره از کلیه بزرگان پرسپولیس، پیشکسوتان خواستند که با درایت و بردباری ضمن حمایت از تیم و باشگاه از پرداختن به مسایل حاشیه ای اجتناب کنند تا تیم محبوبشان در فضایی کاملا مناسب به پبروزیهایش ادامه داده و روندی که در هفته های اخیر طی شده، ادامه یابد.