۸۰ موشک به شهرک‌های صهیونیستی شلیک شد
افکارنیوز

: منابع صهیونیستی گفتند که دستکم ۸۰ موشک و خمپاره فلسطینی از نوار غزه به منطقه ساحل عسقلان و شهرها و روستاهای جنوب سرزمین اشغالی اصابت کرده و در جریان آن ۷ اسرائیلی زخمی شدند.

این منابع گفتند که سامانه گنبد آهنین در شهر عسقلان تنها ۸ موشک را ساقط کرده و بقیه موشک‌ها و خمپاره‌ها به مناطق آزاد اصابت کرد و خسارتی به بار نیاورد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز گفت که رأس ساعت ۲ بعد از ظهر دیروز ۶۸ خمپاره به سمت اسرائیل شلیک شد که گنبد آهنین ۷ مورد آن را ساقط کرد و به تعدادی از منازل نیز خسارت‌هایی وارد شد و مدارس اسرائیلی واقع در مناطق نزدیک به مرز غزه را تعطیل کرد.

در همین راستا یک افسر ارشد ارتش رژیم صهیونیستی به شکست سامانه گنبد آهنین در رهگیری و ساقط کردن موشک‌های فلسطینی اذعان کرد.

کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از این افسر عالی‌رتبه صهیونیست گزارش داد: تنش موجود با نوار غزه بیانگر ضعف ارتش اسرائیل و نمایش قدرت حماس است که توانسته است آتش سنگین و برنامه‌ریزی شده‌ای علیه اسرائیل بگشاید.

وی که در یکی از مجالس محلی در شهرکهای واقع در کمربند غزه خدمت میکند، تصریح کرد: ارتش اسرائیل در متوقف کردن موشکهای فلسطینی و جلوگیری از آن ناکام ماند با وجود اینکه از قبل از تصمیم گروههای مقاومت برای حملات موشکی علیه اهداف اسرائیلی مطلع بود.