به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت ‌تصویری مرکز و آخرین گزارش سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار برخط، حاکی از آن است که هم‌اکنون ترافیک در اغلب محورهای مواصلاتی کشور به صورت عادی و روان است.

بنابراین گزارش محدودیت‌های ترافیکی امروز و فردا ۴ و ۵ آبان‌ماه به شرح زیر است.

تردد انواع موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز پنج‌شنبه ۴/۸ / ۹۱ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۵/۸ / ۹۱ از محورهای کرج – چالوس‌، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است. ‌

تردد انواع تریلی و کامیون ازمسیر کرج – چالوس ممنوع است همچنین تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ الی ساعت ۲۲ روز پنجشنبه ۴/۸ / ۹۱ و همچنین از ساعت ۶ صبح الی ساعت ۲۲ روز جمعه ۵/۸ / ۹۱ از محور هراز ممنوع است‌.

در محور دماوند تردد انواع تریلرها به جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی ازساعت ۶ الی ۲۲ روز جمعه ۵/۸ / ۹۱ از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است‌.

در محور زابل – زاهدان تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی

ازساعت ۱۴ الی ساعت ۲۰ روزهای پنج‌شنبه و جمعه مورخ ۴و۵/۸ / ۹۱ از زاهدان به زابل و بالعکس ممنوع است‌.

در محور کرج – چالوس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ساعت ۲۲:۳۰ روز جمعه ۵/۸ / ۹۱ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ الی ۲۲:۳۰ از ۱۵ کیلومتری بالای مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک‌طرفه انجام می‌شود.

هموطنان می‌توانند برای آگاهی بیشتر با مراجعه به پایگاه اینترنتی این مرکز به آدرس www. iran۱۴۱. ir و همچنین تماس با شماره تلفن‌های ۸۸۹۲۶۶۶۸ و ۸۴۴۹۸۶۶۶‎ از آخرین وضعیت راه‌های کشور مطلع شوند.

ضمناً شماره پیامک ۱۰۰۰۱۴۱ جهت معرفی مسیر مناسب بین شهرهای مبدأ و مقصد (با وارد کردن کد تلفن مبدأ، فاصله و کد تلفن مقصد) آماده پاسخگویی است.