به گزارش افکارنیوزبه نقل از گل، دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژآنتین و سرمربی سابق تیم ملی این کشور چند روزی است که درکشور هند به سرمی برد و در این سفر با استقبال بی سابقه ای از سوی مردم هند مواجه شده. روز گذشته دیگو آرماندو مارادونا در ورزشگاه شهر کانور حضور داشت و حدود صدها هزار هند برای دیدار با او به این ورزشگاه آمدند تا مارادونا را از نزدیک ببینند.



با توافق مارادونا با رسانه های هندی، او حدود ۲۰ دقیقه در وسط زمین چمن به احوالپرسی و دست تکان دادن و پرتاب بوسه به هواداران هندی می پرداخت. در موج هیجان میان مردممی رقصید و حتی توپ هایی را برای یادگار برای هواداران پرتاب می کرد. او در کنارش ویجایان، بازیکن سابق فوتبال هندوستان را هم می دید. دیگو آرماندو مارادونا در این سفر به هدیه ای به مناسبت تولدش که در استانه آن هستیم دریافت کرد.

کادوی تولدمارادونا یک کیک به شکل توپ فوتبال و با وزنی در حدود۳۰ کیلوگرم بود که توسط یک قنادی آماده شده بود.

مارادونا روز سه شنبه وارد منطقه کرالای هند شد تا در مراسم افتتاحیه سالن جدیدی برای نمایش مالک جواهرات هندی بابی چمانور شرکت کند.

ویجایان، فوتبالیست سابق هندی در مورد حضور مارادونا در هند گفت: «این افتخار بزرگی است که خدای فوتبال به «سرزمین خدایان» آمده.»

کرالا یکی از مناطق حومه گوا و بنگال است ؛ یکی از مناطقی که فوتبال طرفداران زیادی دارد.هرچند که ورزش محبوب و شماره یک هندی ها کریکت است.