به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، عبدالله ویسی پس از تساوی ۲ بر ۲ تیمش برابر ذوب آهن گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول شرایط متعادل بود و نتیجه متعادلی هم به دست آمد. در نیمه دوم فشار زیادی وارد کردیم می‌توانستیم برنده شویم اما همین که گل‌های خورده را جبران و تلاش زیادی کردیم از نتیجه راضی هستم.

وی افزود: شرایط طوری بود که دو تیم بازی هجومی انجام می‌دادند و شاید اگر همامی امروز درون دروازه ما نبود نتیجه دیگری رقم می‌خورد. ذوب آهن تیم بزرگ و شایسته‌ای است و از بازیکنانم که تلاش زیادی کردند و به بازی برگشتند ممنونم.

ویسی درباره اینکه وقتی ایمان مبعلی به تیمش اضافه شد، بازی بهتری انجام دادند اظهار داشت: مطمئنا ایمان را برای همین جذب کردیم. او بازیکن توانایی است. مبعلی دیروز مصدوم شد و اگر این اتفاق نمی‌افتاد امروز کامل بازی می‌کرد اما باز هم به زمین آمد و فوق‌العاده کار کرد. بعد از ورود او شکل تیم ما تغییر کرد. همین که توانستیم دو گل خورده را جبران کنیم و نباختیم راضی هستم.

سرمربی پیکان در پاسخ به این سؤال که ۵ هفته است پیروز نشده‌اند و آیا نگران از دست دادن جایگاهش نیست، خاطرنشان کرد: دیگر حالم از این سؤال به هم می‌خورد. من تغییر نمی‌کنم و باشگاه من را عوض نمی‌کند. این موضوع را هیئت مدیره، مدیر عامل و حتی کارگر کارخانه که ماشین می‌سازد هم به من گفته و من تا سال دیگر سرمربی تیم پیکان هستم.

ویسی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در مورد اینکه فرهاد کاظمی از صحبت‌های یکی از اعضای نیمکت پیکان ناراحت شده، گفت: من این را نمی‌دانستم و کاظمی این را به من گفت و من از او معذرت خواهی کردم. فوتبال است و باید خودمان را کنترل و صادقانه و با شرافت برخورد کنیم.

وی در مورد اینکه جام حذفی برگزار نمی‌شود، تصریح کرد: باید همه به تیم ملی کمک کنیم. حتی اگر می‌دانستم قرار است در جام حذفی قهرمان شویم و در صورت برگزاری این رقابت‌ها ما به جام جهانی نرویم، باز هم حاضر بودم به تیم ملی کمک کنیم تا بتوانیم به جام جهانی راه یابیم.

سرمربی پیکان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد اینکه علی دایی اعلام کرده حاضر است جای خود را برای حضور در کلاس مربیگری به او بدهد، خاطرنشان کرد: علی دایی اسطوره بزرگ فوتبال است. منظور من از این حرف علی دایی نیست، اگر او نرود چه کسی برود؟ من گفتم یک مربی جوان هستم و من هم باید به کلاس مربیگری بروم. به دایی و تقوی هم تبریک گفتم. اعتراض من به فدراسیون فوتبال بود. کلاس A مربیگری‌ام را در اروپا دیده‌ام. با هزینه خودم به کشورهای مختلف سفر می‌کنم و در تمرینات تیم‌های بزرگ حاضر می‌شوم و کار مربیان بزرگ را می‌بینم. منظور من به علی دایی نبود.

ویسی در مورد اینکه علی دایی منظور او را اشتباه متوجه شده است، گفت: آنقدر جا برای انسانها هست که همه برای خود جایی دارند. من افتجار میکنم علی دایی به این کلاس میرود. منظور من فقط این بود که من هم دوست داشتم باشم.