به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، امیرحسین صادقی پس از برتری ۲ بر یک استقلال مقابل نفت تهران گفت: به دلیل اینکه رباط خارجی پایم پاره شده بود امروز فقط در لیست ۱۸ نفره بودم اما به دلیل شرایطی که پیش آمد کادر فنی تصمیم گرفت از من استفاده کند.

وی در مورد صحبت‌های سوشا مکانی در مورد اینکه داور، بازی را به سود استقلال درآورد، گفت: ما که از حریف پیش بودیم و به نظرم او به دلیل اینکه تیمش باخته، ناراحت بود و اگر یک ساعت پس از بازی از او بپرسید منطقی‌تر صحبت می‌کند.

مدافع استقلال در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود شما پسر معنوی امیر قلعه‌نویی هستید و هر طور شده بازی می‌کنید، اظهار داشت: روی نیمکت، مدافع نداشتیم. بیک‌زاده هم مصدوم بود به همین دلیل با وضعیتی که داشتیم به میدان رفتیم. پایه فوتبال من با قلعه‌نویی بوده، ‌ با او قهرمان شدم و موفقیت‌های زیادی کسب کردم. هر کسی هم که می‌خواهد و هر جور دوست دارد در این مورد قضاوت کند، کاری ندارم.

صادقی در پاسخ به این سؤال که آیا مشکلات مالی‌تان حل شده یا خیر، گفت: چک‌های مدت‌داری داشتیم که مبلغی از آنها نقد شده است. من هم طبق توافقی که با فتح‌الله‌زاده داشتم تا حدودی از مبلغ درخواستی‌ام را گرفته‌ام.

وی در مورد توزی و جانواریو بازیکنان خارجی این تیم گفت: توزی دیگر برنمیگردد و باشگاه استقلال میخواهد از او شکایت کند اما فابیو جانواریو فردا یا شنبه به ایران میآید.