به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، تیم فوتسال استقلال تهران در هفته‌ی سیزدهم لیگ برتر با نتیجه‌ی ۲ بر یک نفت را شکست داد.

* آرش برهانی

آرش برهانی در مورد گل دوم و ادعای نفتی‌ها مبنی بر اینکه خطای هند بوده است، گفت: من صحبتی ندارم و تنها صحبتی که می‌توانم انجام بدهم این است که من این گل را با دست نزدم.

او در مورد اینکه سیاوش اکبرپور مدعی شده است که آرش برهانی توپ را با دست گل کرده است، گفت: سیاوش شوخی کرده است.

* بیگ‌زاده

هاشم بیک‌زاده در مورد بازی گفت: ما بهتر از نفت بازی کردیم و توانستیم بازی را به سود خود خاتمه بدهیم. خدا را شکر می‌کنم که سه امتیاز بازی را گرفتیم و توانستیم خودمان را به بالای جدول برسانیم.

بیک‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می‌تواند در پایان نیم فصل به صدر جدول برود، گفت: چرا در پایان نیم فصل به صدر جدول برویم. خیلی زودتر هم قبل از اینکه نیم فصل به پایان برسد به صدر جدول می‌رسیم. اگر خدا بخواهد تیم گهر را شکست بدهیم و بازی عقب افتاده خود را با پیکان هم با پیروزی پشت سر بگذاریم، می‌توانیم به صدر جدول تکیه بزنیم.

* اکبرپور

سیاوش اکبرپور در پاسخ به این سوال که آیا گل استقلال هند بوده، گفت: من هم فکر می‌کنم آرش با دست گل زد!

بیگ‌زاده در پاسخ به این سوال که چرا برخی از بازیکنان پول نقد گرفته‌اند و عده‌ای هم به جای پول نقد چک گرفته‌اند، گفت: موجودی باشگاه کم بود و مجبور شدم به جای پول چک به بازیکنان بدهم. آقای فتح‌الله‌زاده خیلی زحمت کشیده است و توانسته‌اند بخشی از مشکلات ما را حل کنند.

* عمران زاده

حنیف عمران زاده درباره بازی استقلال و نفت تهران در هفته سیزدهم لیگ برتر گفت: هر دو تیم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند ولی استقلال بهتر از قبل بازی کرد و توانست سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

حنیف عمران زاده درباره ناراحتی میلاد میداوودی از نیمکت‌نشینی‌اش در رختکن گفت: کجای من شبیه میلاد میداوودی است؟ من خبری در این خصوص ندارم.

مدافع استقلال در پاسخ به این سوال که آیا او از باشگاه چک گرفته است یا پول نقد، اظهار کرد: به همه بازیکنان پول دادهاند و من هنوز پولی نگرفتهام، در این مدت ۲۰ میلیون تومان فقط از باشگاه گرفتهام و بقیه را چک گرفتهام.