به گزارش افکارنیوزبه نقل از بینا، حتی گفته می شود سفر رویانیان به امارات با اینکه از سوی باشگاه و شخص مدیرعامل یک سفر کاملا تجاری معرفی شده، با همین هدف انجام شده است. با این حال بازیکنان خارجی که پرسپولیسی ها مشغول مذاکره با آنها هستند، بازیکنان بزرگی هستند.

اولین بازیکن نشاط اکرم است. هافبک مشهور و ملی پوش عراق که در حال حاضر عضو تیم النصر امارات است. بزرگترین افتخار او هم جز قهرمانی با تیم ملی عراق در جام ملت های آسیا در سال ۲۰۰۷، عضویت در تیم توئنته هلند و قهرمانی با این تیم در فصل ۲۰۱۰-۲۰۰۹ است.

البته او به عنوان سومین بازیکن بو بهترین هافبک سال آسیا در سال ۲۰۰۷ و بهترین بازیکن آسیا در سال ۲۰۰۹ هم انتخاب شده است. بازیکن بعدی مد نظر پرسپولیسی ها استفان آپیاست. هافبک دفاعی سابق تیم ملی غنا که سابقه حضور در یوونتوس و فنرباغچه را هم دارد، یکی از گزینه های پرسپولیس برای پست هافبک دفاعی است.

او الان در سوپرلیگ صربستان بازی می کند وعضو تیم «ووژوودینا» است. گفته می شود رویانیان حتی با او به توافق اولیه رسیده و این هافبک دفاعی مشهور حاضر است سه جلسه هم با پرسپولیس تمرین کند.

دیوید کارنی، مدافع چپ تیم ملی استرالیا هم آخرین بازیکنی است که پرسپولیس با اومذاکره کرده. کارنی عضو تیم ملی استرالیاست ودر پست دفاع چپ بازی می کند. آخرین باشگاه او هم بنیادکار ازبکستان بوده است.

کارنی اوایل مهر ماه از بنیادکار جدا شده و در حال حاضر بازیکن آزاد است. او هم مثل آپیاه گفته برای آمدن به پرسپولیس حاضر است سه جلسه با این تیم تمرین کند و اگر ژوزه تاییدش کرد، به این تیم بپیوندد.

پولادی نیم فصل از پرسپولیس می رود؟

مذاکره پرسپولیس با نشاط اکرم و آپیا با توجه به کمبود هافبک در این تیم منطقی به نظر می رسد اما تلاش برای جذب یک مدافع چپ می تواند خبر بدی برای پرسپولیس و هوادارانش باشد. آنطورکه از شواهد برمی آید، قرار است پولادی در نیم فصل از پرسپولیس جدا شود و به بلژیک برود. به همین دلیل است که مدیران پرسپولیس از حالا دنبال جذب یک بازیکن برای پر کردن جای خالی او هستند.