افکار

خبرگزاری فوتبال ایران – محمد نوری بعد از سه‌فصل بالاخره توانست به جمع‌ سرخ‌پوشان ملحق شده و پیراهن پرسپولیس را بر تن کند. او فعلا در جزیره کیش به استراحت می‌پردازد تا به زودی با قدرت در تمرینات تیم شرکت کند.

بعد از چند سال بالاخره پرسپولیسی شدی!

بله، چند سالی بود که به خاطر قراردادی که با صبای قم داشتم نمی‌توانستم پای میز مذاکره بنشینم ولی امسال با اتمام قراردادم به راحتی با پرسپولیس به توافق رسیدم و از این بابت خیلی خوشحالم.

یکی از نقاط ضعف پرسپولیس در فصل قبل دقیقا در پستی بود که تو بازی می‌کنی و امسال بی‌تردید از این نظر جان تازه‌ای خواهد گرفت.

من روی دست آقا کریم(باقری) که نمی‌توانم بلند شوم. او هر وقت در ترکیب باشد بهتر از هرکسی می‌تواند تیم را در زمین راه بیاندازد. امسال کنار او چیزهای زیادی یاد می‌گیرم ضمن اینکه هر کدام از ما(هافبک‌ها) که در زمین باشیم دست به دست هم می‌دهیم تا خط محکمی در میانه میدان بسازیم.

نکته مهم به هماهنگی تو، فشنگچی و غلامرضا رضایی در میانه میدان بازمی‌گردد.

بله، اگر هر سه نفرمان در ترکیب باشیم بازی همدیگر را خوب می‌شناسیم در نتیجه کیفیت کارمان در پرسپولیس بالاتر می‌رود.


طی سال‌های گذشته ستاره‌های زیادی در پرسپولیس حضور یافتند ولی به هر دلیلی موفق نشدند و جایگاه‌شان را از دست دادند، نمی‌ترسی این مشکل در انتظار تو هم باشد؟

سعی می‌کنم که با حضور خوب در تمرینات از همان ابتدا فضا و شرایط مناسب را برای خودم فراهم کنم. خدا را شکر که هم آقای دایی مربی با ثباتی است و هم آقای کاشانی در پرسپولیس مدیریت باثباتی دارد و وقتی مرا انتخاب کرده‌اند یعنی برای حضورم در پازل تاکتیکی تیم برنامه روشنی دارند، امیدوارم که موفق باشم.


پیش از پیوستن به پرسپولیس در این باره با دایی حرف زده‌ای؟

آخرین بار که دایی را دیدم در جریان بازی پرسپولیس و صبای قم در جام‌حذفی بود. از طریقی صحبت‌هایی داشته‌ام ولی به خاطر سفر ایشان به خارج از کشور نتوانستم با خودش مستقیما صحبت کنم.


راستی شنیده‌ایم کارت پایان‌خدمت را هنوز نگرفته‌ای، به مشکل کلاه‌کج دچار نشوی؟

بله، چند ماه پیش خدمتم تمام شد ولی هنوز برگه تسویه و کارت پایان‌خدمتم صادر نشده است. البته جای نگرانی نیست، مسئولان پرسپولیس دنبال گرفتن کارتم هستند و امیدوارم صبایی‌ها مشکلات عادل را برایم تکرار نکنند.

کد خبر: 16