به گزارش افکارنیوزبه نقل از مهر، تیم ملی فوتسال ایران امروز برای حضور در مسابقات جام جهانی فوتسال راهی تایلند می‌شود.

علیرضا صمیمی تنها بازیکن استان بوشهری تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با آخرین شرایط خود و تیم ملی گفت: با تمرینات خوب و با نشاطی که کادر فنی برای ما در نظر گرفته بودند، من و دیگر بازیکنان تیم از شرایط بسیار خوب و مطلوبی برخورداریم و با همین شرایط راهی تایلند می شویم.

این دروازبان ملی پوش فوتسال با اشاره به بازی اول مقابل اسپانیا تیم رده اول جهان اظهار داشت: با توجه به کادر فنی خوبی که تیم ملی در اختیار دارد و همچنین تمرینات خوبی که داشته ایم، به عنوان سربازان تیم ملی ایران آماده ایم تا اسپانیا را که از بهترین بازیکنان جهان برخوردار است با توکل برخدا شکست دهیم. اگر می خواهیم خوب باشیم باید تیم های خوب را شکست دهیم.

وی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم پس از سال ۱۹۹۲ که به چهار تیم جام جهانی راه یافتیم، امسال نیز در سال ۲۰۱۲ تایلند نیز بتوانیم به نیمه نهایی و بالاتر راه پیدا کنیم تا ثابت کنیم که ایران یکی از قطب های فوتسال دنیا است.

وی ادامه داد: در صورتی که حتی در گروه خود دوم شویم در نیمه نهایی با تیم برزیل برخورد می کنیم و چنانچه در گروه خود به عنوان تیم اول صعود کنیم احتمالا در نیمه نهایی با ایتالیا مواجه می شویم و در صورت پیروزی، حریف ما در دیدار پایانی اسپانیا یا برزیل است. البته چیز مشخص این است که تمام تیم ها با حداکثر توان و آمادگی خود در جام جهانی - بالاترین سطح فوتسال جهان - حاضر می شوند و کوچک ترین غفلت، کوتاهی و یا غرور کاذب می تواند باعثحذف از جام جهانی شود.

این بازیکن ملی پوش خاطرنشان کرد: بچه های تیم هم قسم شده اند تا زحمات مربیان، خودمان، مسئولان فدراسیون و همچنین دعای مردم را جوابگو باشیم و بتوانیم با بهترین نتایج دل میلیون‌ها ایرانی را شاد کنیم.

وی اذعان داشت: کسانی از خانواده فوتبال هستند که به هر نحوی از فوتبال و ترکیب اعزامی به تایلند دور مانده اند، ولی از همین جا از آن ها می خواهم که هم دل و هم صدا بخاطر پرچم سه رنگ کشورمان برای کسب موفقیت های تاریخی تیم دعا کنند. اسم‌ها می آیند و می روند ولی آنچه به جا می ماند خوبی ها و نام ایران است.

این دروازبان تیم ملی فوتسال با عنوان این مطلب که من یک بوشهری هستم و افتخارم این است که به عنوان نماینده این استان ساحلی در جام جهانی فوتسال حضور دارم، گفت: امیدوارم که هم‌وطنان ما به خصوص هم استانی‌ها در هنگام نماز ما را از دعای خیر خود فراموش نکنند تا انشاءالله بتوانیم دل آن ها را شاد کنیم.

گفتنی است، ایران در گروه B همگروه با اسپانیا، پاناما و مراکش است.

کاروان فوتسال ایران برای عزیمت به تایلند را علیرضا صمیمی، علی کیایی، علی رهنما، محمد کشاورز، حمید احمدی، افشین کاظمی، علی اصغر حسن‌زاده، مصطفی طیبی، مسعود دانشور، محمد طاهری، حسین طیبی، مصطفی نظری، احمد اسماعیل‌پور و سپهر محمدی تشکیل می دهند. علی صانعی نیز هدایت تیم ملی فوتسال ایران را بر عهده دارد.