به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، رئال مادرید در آخرین بازی هفته‌ نهم رقابت‌های لیگا با پنج گل از سد میزبانش رئال مایورکا گذشت.

هفته‌ نهم رقابت‌های لیگا با انجام پنج دیدار به پایان رسید که در مهم‌ترین آنها رئال مادرید با پنج گل رئال مایورکا در هم کوبید تا با ۱۷ امتیاز به رده چهارم جدول رده‌بندی صعود کند.

در این دیدار که در ورزشگاه خانگی رئال مایورکا برگزار شد بازیکنان رئال مادرید شروعی توفانی داشتند و در دقیقه هشت توسط گونسالو هیگواین به گل رسیدند.

حملات رئال مادرید با وجود این گل زود هنگام ادامه یافت تا این که در دقیقه ۲۲ کریستیانو رونالدو گل دوم این تیم را به ثمررساند و نیمه اول با همین نتیجه‌ به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم باز هم برتری با سفید پوشان مادرید بود. شاگردان ژوزه مورینیو پس از خلق چند فرصت گلزنی سرانجام در دقیقه ۷۰ توسط گونسالو هیگواین به گل سوم خود رسیدند. سه دقیقه بعد رونالدو گل دوم خود و چهارم تیمش را وارد دروازه‌ حریف کرد، اما این پایان کار نبود و کایخون در وقت‌های تلف شده بازی گل پنجم رئال را به ثمر رساند و بازی با همین نتیجه‌ به پایان رسید.

در دیگر دیدار حساس اوساسونا در ادامه روند نتایج ضعیف این فصل خود با نتیجه‌ سه بر یک مغلوب میزبانش آتلتیکو مادرید شد. گل سوم آتلتیکو مادرید را رادامیل فالکائو در دقیقه ۷۳ به ثمر رساند.

مسعود شجاعی در این دیدار در لیست ۱۸ نفره تیمش قرار نگرفت.

**نتایج دیگر بازی‌ها

* اتلتیک بیلبائو یک - ختافه دو

* لوانته ۳ - گرانادا یک

* رئال ساراگوسا ۲ - سویا یک

** جدول رده‌بندی

۱ بارسلونا ۲۵ امتیاز(تفاضل گل ۱۸ +)

۲ آتلتیکو مادرید ۲۵ امتیاز(تفاضل گل ۱۳ +)

۳ مالاگا ۱۸ امتیاز