محمد پنجعلي در گفتگويي اظهار داشت: بايد در کادر فني پرسپوليس تغييراتي ايجاد شود و خيلي شفاف اعلام کنند که يحيي گل محمدي سرمربي است و مطمئن باشند که نتيجه مي گيرد، ژوزه به عنوان مدير فني فعاليت کند و همه اختيارات را به گل محمدي بدهند، نمي دانم چطوري است اما اگر پرسپوليس مربي هم نداشت، الان در جدول شرايط بهتري داشت.

به گزارشافکارنیوزبه نقل از باشگاه خبرنگاران، وی افزود: نمی دانم چرا با ژوزه قطع همکاری نمی کنند، شاید به خاطر قرارداد ترکمنچایی است که رویانیان با این مربی خارجی بسته است، البته من هم شنیده ام که قراردادش شبیه ترکمنچای است اما دلیلی ندارد با او ادامه دهند چون ژوزه نشان داده که نمی تواند در پرسپولیس کار کند، در این وضعیت پرسپولیس نیاز به شوک دارد.

پنجعلی در ادامه گفت: اگر با همین روند ادامه بدهند، هیچ امیدی به نتیجه گیری پرسپولیس نیست و زمان را هم از دست می دهند و برای تغییرات خیلی دیر می شود چون فاصله امتیازات پرسپولیس با تیم های بالاتر خیلی زیاد می شود.

وی افزود: یحیی گل محمدی مربی جوانی است و می شود به او اعتماد کرد، مگر به ژوزه که اعتماد کردند، چه اتفاقی افتاد؟ گل محمدی در صبای قم خوب کار کرد و نتیجه هم گرفت، او بازیکن ملی بوده و مردم هم دوستش دارند و به فرهنگ ما هم آشنا است.

کاپیتان سابق پرسپولیس اظهار داشت: ‌رویانیان به یک غریبه که فرهنگ ما، فوتبال ایران و پرسپولیس را نمی شناخت، اعتماد کرد و هدایت پرسپولیس را به او داد، رویانیان به چه چیز ژوزه اعتماد کرد، اگر اینقدر عاشق خارجی ها هستند، مدیر خارجی هم بیاورند، نمی فهمم چرا این قدر خارجی ها را دوست دارند اما به ایرانی ها اعتماد نمی کنند.

پنجعلی تصریح کرد: علی کریمی با باشگاه قرارداد دارد و برخوردی که با او شد، غیر حرفه ای بود مربی حق دارد او را نخواهد اما حق ندارد اسطوره فوتبال ما را تخریب کند، ژوزه چکاره است که به علی کریمی بگوید خداحافظی کن و با یک بازیکن بزرگ ما چنین رفتاری داشته باشد؟ امثال علی کریمی و علی دایی باعثشادی دل مردم شده اند و باید احترام آن ها حفظ شود.

وی بیان داشت: در ماجرای توهین ژوزه به علی کریمی، شخص رویانیان مقصر است چرا که به عنوان مدیر عامل باشگاه نباید اجازه بدهد یک خارجی با فوتبالیست محبوب مردم ما چنین برخورد کند، ژوزه چهار روز است به پرسپولیس آمده و پولش را گرفته و نتیجه هم نگرفته اما با این وضعیت به بازیکن محبوب ما توهین هم می کند.

تقصیر رویانیان است که اجازه می دهد یک خارجی به اسطوره های ما توهین کند

پنجعلی در پایان گفت: ‌ متأسفانه اعضای هیئت مدیره پرسپولیس سکوت کرده اند و هیچ حرفی نمی زنند و پیگیر مشکلات تیم و نتایج ضعیف پرسپولیس نیستند و رویانیان را بازخواست نمی کنند، اعضای هیئت مدیره به این دلیل هستند که حرف نمی زنند چون خوب می دانند که اگر حرفی بزنند، جایی در هیئت مدیره پرسپولیس ندارند، پرسپولیس روزهای بسیار بدی را می گذارند و رویانیان هم هر کاری دلش می خواهد انجام می دهد و به کسی پاسخگو نیست، در این شرایط تمام امید هواداران و پیشکسوتان باید به هیئت مدیره باشد اما آنها هم به خاطر حفظ جایگاه و موقعیت خودشان سکوت کرده اند و هیچ حرفی نمی زنند چون می دانند اگر سکوت نکنند و حرفی بزنند، جایی در هیئت مدیره پرسپولیس نخواهند داشت، متأسفم که عده ای به خاطر منافع خودشان و حفظ جایگاه و موقعیتی که دارند، با پرسپولیس چنین رفتاری می کنند.