به گزارش افکارنیوزبه نقل از مهر: چندی قبل ماموران پلیس آگاهی اصفهان به یک دستگاه خودروی وانت مشکوک شده و پس از بررسی پلاک خودرو متوجه سرقتی بودن آن شدند. در ادامه خودرو متوقف و راننده آن به اداره آگاهی منتقل شد که در جریان بازجویی ها اعتراف کرد با همدستی یک سارق سابقه دار به نام کمال الدین این سرقت را انجام داده است.

تیم پلیسی در ادامه بررسی های خود دریافتند کمال الدین از سارقان سابقه دار است که چندی قبل از زندان آزاد و دوباره سرقتهای خود را آغاز کرده است. تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا اینکه عصر دیروز کاراگاهان دریافتند کمال الدین در یکی از محله های اصفهان مخفی شده است. سریع دو تیم از کاراگاهان وارد محل مورد نظر شده و شرور تحت تعقیب را سوار بر یک خودروی گران قیمت سرقتی شناسایی کردند.

متهم زمانی که خود را در محاصره پلیس دید با خودرو به سمت یکی از ماموران حمله کرد و پس از تصادف با خودروی کاراگاهان پلیس آگاهی و چند خودروی عبوری از محل متواری شد.

کاراگاهان سپس به تعقیب سارق فراری پرداخته و پس از شلیک چند تیر هوایی او را هدف گلوله قرار دادند. متهم پس از توقف به بیمارستان انتقال یافت.

سرهنگ حسین حسین زاده رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اعلام این خبر به مهر گفت: متهم که دارای سابقه شرارت، سرقت مسلحانه و سرقت خودرو می باشد هم اکنون در بیمارستان تحت درمان است و همدست او در بازجویی ها به دهها فقره سرقت خودور اعتراف کرده است.