به گزارش افکارنیوز،حسین مسیح پور در تماس مهر مبنی بر ادعای پرداخت مبلغ ۱۱۴ میلیون تومانی به محمد آفریده تهیه کننده فیلم یک خانواده محترم که شب گذشته توسط حجت الاسلام حسن رحیم زاده مدیر گروه انقلاب و دفاع مقدس سیما فیلم در یکی از رسانه ها عنوان شده بود توضیح داد: مبلغ پرداختی حدود صد میلیون بوده که برای یکی از قراردادهای آفریده مبنی بر ساخت فیلم خرمشهر بوده است اما وی به جای آن فیلم، فیلم دیگری را به ما ارائه کردند که هیچ شباهتی به فیلمنامه اولیه نداشته و درباره یک خانواده نامحترم است.

مدیر روابط عمومی سیمافیلم افزود: یک خانواده محترم فیلمی شرم‌آور و کثیف است در صورتی که خرمشهر درباره جانبازی ها و فداکاری های سلحشوران انقلاب و رزمندگان و فداکاری های خانواده آنها و فیلمی ارزشمند بود. در واقع اینها دو فیلم کاملا متفاوت با یکدیگرند.

وی افزود: با ارائه فیلم توسط آفریده قرارداد ما همانجا فسخ شد و ما قبل از کن محترمانه از آفریده تقاضا کردیم که نام سیما فیلم را بر فیلمش نگذاشته و مبلغ اولیه قرارداد را بازگرداند که وی نیز قبول کرد و این قرار به صورت مکتوب و با امضای وی موجود است. البته پس از آن فیلم به کن رفت و با وجود تذکرات مکرر و تعهد آفریده مبنی بر شرکت نکردن در جشنواره ها این موضوع تکرار شد که در نهایت به شکایت اخیر ما از آفریده انجامید.

مسیح پور تصریح کرد: آفریده موظف به برگرداندن تمام مبلغ است و این موضوع از طریق قانونی در حال پیگیری است.