بهتر از سال قبل نتیجه می‌گیریم

به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از بازی فردا با نفت تهران گفت: امیدوارم شکست مقابل تراکتورسازی چندان اثری روی تیم ما نگذاشته باشد. اگرچه ما انتظار آن باخت را نداشتیم ولی به هر حال به بازی با نفت رسیدیم که باید بگویم یک دربی است. برای پیروزی و ارائه یک بازی هجومی به تهران آمده‌ایم.

وی ادامه داد: به خاطر باخت مقابل تراکتورسازی آسیب‌پذیر هستیم اما نفت تهران هم همین شرایط را دارد. از سوی دیگر نباید گول بخوریم که این تیم ۴بازیکن ثابت خود را در اختیار ندارد زیرا به جای آن چهار نفر چهار بازیکن تازه‌نفس و با انگیزه در میدان حاضر می‌شوند. ما دوباره شاهد یک تیم خوب نفت هستیم اما می‌خواهیم با تحمیل کیفیت بازی خود پیروز شویم.

کرانچار درمورد اینکه چرا بازی بانفت را دربی می‌خواند و آیا دلیل این مسئله اصفهانی‌ بودن ابراهیم‌زاده است تصریح کرد: به این خاطر نیست، فصل قبل نفت تهران، استقلال و سپاهان شانه به شانه برای قهرمانی و حضور در صدر جدول تا آخرین لحظه جنگیدند و امتیازات خوبی جمع‌آوری کردند. نفت هم سال گذشته تیم خوبی بود و هم امسال به همین خاطر است که می‌گویم بازی نفت و سپاهان دربی است که دو تیم شانه به شانه هم هستند.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه این باشگاه اعلام کرده به عمادرضا رضایت‌نامه نمی‌دهد تا به استقلال برود و آیا شما به این بازیکن نیاز دارید یا نه اظهار داشت: این مسئله به باشگاه سپاهان مربوط است و باشگاه سپاهان خودش با عمادرضا قطع رابطه کرده است. اگر این بازیکن تحت قرارداد سپاهان نباشد طبیعی است که می‌تواند به هر باشگاهی برود اما از نظر من عمادرضا شش ماه است که با سپاهان تمرینی نداشته بنابراین نیازی به او ندارم.

کرانچار در مورد اینکه محروم و مصدومان تیمش چه کسانی هستند گفت: حسن جعفری محروم است اما مصدوم خاصی نداریم. فرشید طالبی به خط دفاعی برگشته و علی احمدی هم احساس درد می‌کند اما فردا بازی خواهد کرد.

وی در مورد اینکه سپاهان فصل قبل بهتر از سپاهان کنونی بود گفت: اگر چه یکسری از بازیکنان ازتیم ما رفتهاند اما یکسری بازیکن جدید هم آمدهاند و وقتی میبینید گاهی تیم ما دچار نوسان میشود به خاطر همین تغییر و تحول است. اگر بخواهیم سپاهان این فصل را با سپاهان فصل گذشته مقایسه کنیم امتیازات فصل جدید بیشتر از سال قبل است و ما فوتبالی هجومیتر ارائه میکنیم اما بعد از بازی با ملوان و شکست مقابل الاهلی نگاه منتقدانهای به سپاهان این فصل شد آن هم در حالی که همه دیدید مقابل الاهلی چگونه شکست خوردیم. مطمئن باشید امسال بهتر از سال قبل بازی میکنیم و نتیجه میگیریم.