از او می‌خواهم نماد تعصب را برگرداند

به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، متن نامه مهرداد پولادی هافبک پرسپولیس به شرح زیر است:

با سلام به ملت شریف ایران
دلیل این که برای اولین بار دست به قلم می‌برم و نامه‌ای سرگشاده خطاب به رسانه‌های محترم و هواداران عزیز پرسپولیس و البته مردم شریف کرمان می‌نویسم، اتفاقات ناگواری است که در جریان بازی پرسپولیس و مس کرمان رخ داد. یک سوی این اتفاقات جماعتی بودند که نمی توانم آنها را منتسب به شهروندان محترم و میهمان نواز کرمانی بدانم و سوی دیگرش شخص خودم که البته هیچ توجیهی در قبال آن چه انجام دادم نخواهم داشت اما لازم است در این فرصت به مواردی اشاره کنم.

اولا آقای رویانیان در مصاحبه خود از جملاتی در قبال بنده استفاده کرده‌اند که مایه مباهات و افتخار من است. وقتی به عنوان سرباز پرسپولیس می‌شنوم که آقای رویانیان در قامت مدیرعامل باشگاه در توصیف بنده می‌گویند: «پولادی یک ستاره است و در کنار ستاره بودن، احساسات، عاطفه و غیرت هم دارد…» هم به خودم می‌بالم و هم بابت تمام آن چه باعثآزردگی دل هواداران پرسپولیس و مدیریت باشگاه شده احساس عذاب وجدان می‌کنم. در پاسخ به آن چه آقای رویانیان در گفت و گو با رسانه‌ها بیان کرده‌اند فقط می‌توانم سپاسگزار باشم و آرزو کنم هرگز نه ایشان و نه هیچ یک از هواداران باشگاه را با رفتار و گفتار و حتی اندیشه‌هایم از این باور برنگردانم.

ثانیا آقای رویانیان در مصاحبه خود گفته‌اند: «با پولادی برخورد انضباطی می‌کنیم تا یاد بگیرد از این پس در کنار غیرت و تعصب و احساسات، خودش را کنترل کند. چون پولادی بازیکن تیم ملی و سرمایه فوتبال ماست…» و من خدمت محمد رویانیان عزیز می‌گویم که از هرآن چه ایشان به عنوان مدیرعامل باشگاه به عنوان جریمه و برخورد انضباطی با بنده در نظر بگیرند را روی دو چشم می‌گذارم، می‌پذیرم و باعثافتخار خود می‌دانم که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مواجهه با اشتباهی که من مرتکب شده‌ام، جنبه منافع ملی را در نظر می‌گیرند نه منافع باشگاهی را. خطایی کرده و آن قدر باید شهامت داشته باشم که عواقب آن را بپذیرم. خطایی در مجموعه بزرگ پرسپولیس مرتکب شده‌ام و می‌دانم باید مقابل برخورد انضباطی باشگاه تمکین کنم اما پیش از آن که با هرگونه تنبیهی که محقم است روبرو شوم، از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، تک تک هواداران پرسپولیس و البته تمامی مردم شریف ایران(به عنوان بازیکن تیم ملی کشور عزیزم) بابت آن چه در کرمان مرتکب شدم عذرخواهی می‌کنم. پیش از آن که قصاص خطای خود را بپردازم امید دارم از من بپذیرند که این آخرین اشتباه من در ادوار زندگی حرفه‌ای‌ام خواهد بود. حال آماده برخورد باشگاه محترم پرسپولیس هستم.

ثالثا درخواستی عاجزانه از محمد رویانیان دارم. مردی که امروز می‌دانیم چگونه به تنهایی مقابل تمامی مشکلات ایستاده و تمامی هجمه‌های اخیر را به دوش می‌کشد. می‌دانیم دلسوز است و هیچ تصمیمی را براساس امیال شخصی‌اش اتخاذ نکرده و جز موفقیت پرسپولیس رویایی در سر ندارد. از آقای رویانیان به عنوان یک سرباز کوچک خواهش می‌کنم زمینه را برای بازگشت علی کریمی به باشگاه پرسپولیس فراهم کند. از آقای رویانیان که می‌دانیم روزهای سختی را به خاطر اشتباهات ما بازیکنان می‌گذراند درخواست می‌کنم فرصتی دوباره به یکی از بزرگترین بازیکنان کنونی فوتبال ایران بدهد تا با حضور خودش در تمرینات تیم، باعثافزایش روحیه تیمی و بالا رفتن امیدهای ما برای موفقیت شود. از آقای رویانیان می‌خواهم هیچ تخفیفی در جریمه و تنبیهات بنده قائل نشود، ولی این درخواست عاجزانه‌ام را در زمینه بازگرداندن نماد تعصب و غیرت به مجموعه پرسپولیس را بپذیرند. بازگشت کریمی به پرسپولیس را مانند جریان دوباره خون در رگ‌های پرسپولیس می‌دانم و امیدوارم آقای رویانیان با درایت و حسن مدیریت خود، این لطف را در حق رگ‌های پرسپولیس داشته باشند.

بار دیگر به عنوان یک سرباز خاطی، بابت تک تک اشتباهات فنی و اخلاقیام چه در کرمان و چه در سایر روزهایی که پیراهن مقدس پرسپولیس را بر تن داشتم از مدیریت باشگاه، سرپرست تیم، تک تک بازیکنان و یکایک هواداران و مردم شریف ایران عذرخواهی میکنم.