به گزارشافکارنیوز، حجت الاسلام جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در واکنش به ادعای خاتمی مبنی بر عدم استفاده از واژه تقلب در سال ۸۸، اظهار داشت: خاتمی باید تناقض گفتاری خود را روشن کند و توضیح دهد که با چه هدفی در ۲ مقطع زمانی سیاستی متفاوت در پیش گرفته است.

وی با اشاره به اینکه خاتمی در انتخابات دهم به شورای نگهبان و نظام خیانت آشکار کرد، گفت: خاتمی و دوستانش باید در روز قیامت پاسخگوی پروردگار باشند چراکه انتخاب مردم را زیر سوال بردند و به افراد معتمد و خوشنامی که ناظر بر صندوق‌های آرا بودند تهمت و افترا زدند.

حجت‌الاسلام شجونی به حدیثی از امام رضا(ع) اشاره کرد و یادآور شد: به فرموده ایشان مسلمان تا نسبت به چیزی یقین پیدا نکرده است نباید قضاوت کند، ‌ این افراد فتنه‌گر باید توبه کنند هر چند که دیگرهیچگاه نظام و مردم به آنها اعتماد نمی‌کنند و دیگر صلاحیت کاندیدا شدن ندارند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه تصریح کرد: امام خمینی(ره) فرمودند " اگر دزدی توبه کند ما می‌پذیریم اما دیگر او را وزیر اقتصاد و دارایی نمی‌کنیم " بنابراین بهتر است اصلاح‌طلبان از خیانتی که به انقلاب کردند و خون‌‌هایی که با کشتن شدن جوانان به راه انداختند توبه کنند.

وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در آستانه هر انتخاباتی تحریک سیاسی می‌شوند تا مجددا وارد میدان قدرت شوند، گفت: خاتمی و یارانش دچار توهم هستند چرا که با نزدیک شدن به فعالیت‌های انتخاباتی در صدد هستند تا مجددا پست و مقام بگیرند اگرچه شورای نگهبان این افراد را رد صلاحیت می‌کند.

حجت الاسلام شجونی در ادامه به رسالت مهم روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: روزنامه نویسی که تنها به فکر پر کردن جیب خود باشد و حقیقت را ننویسد خائن به مردم و جامعه است، مطبوعات نباید با شلوغ سازی یک جریان را مثل بادبادک باد کنند و جریان سیاسی دیگری را مثل لواشک روی زمین پهن کنند و بعد کنار بنشینند و خنده سر دهند.

عضو جامعه روحانيت مبارز در پايان خاطر نشان کرد: چند شب گذشته يك شبکه آمريکايي تصوير مرا در حاليکه قدارهکشي ميکنم نشان داده، بنده در تمام عمرم قداره نديدهام يا اينکه مرا در حاليکه رژ لب ماليدهام و ترانه ميخوانم به نمايش گذاشته است، من با رژ لب چه کار دارم؟ اين افراد وطن فروش لاابالي و بيدين هستند که نوکري آمريکا و اسرائيل را ميکنند همانطور که در انگلستان به اينها قالپاق شکسته ميگويند لقبشان زيبندهشان است.