به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور فردا تیم تراکتورسازی میزبان تیم داماش گیلان است و این بازی در حالی ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار خواهد شد که بلیت‌فروشی از ساعت ۱۳ آغاز می‌شود.

البته باشگاه تراکتورسازی ۱۰ درصد تخفیف برای افرادی که به سایت باشگاه مراجعه کرده و کارت خود را شارژ کنند قائل شده است اما این پرسش مطرح می‌شود با توجه به حساسیت این بازی و جایگاه تراکتورسازی در صدر این بلیت فروشی در ساعت ۱۳ و ۱۵۰ دقیقه قبل از بازی موجب ازدحام تماشاگر نخواهد شد؟

مسلماً فردا بازی تراکتورسازی با داماش با استقبال خوبی از سوی تماشاگران همراه شده و حضور هواداران این تیم به واسطه نتایج درخشان تراکتورسازی قابل پیش‌بینی است.



فراخوان از هواداران تراکتورسازی

باشگاه تراکتورسازی طی فراخوانی از تماشاگران تیمش خواستار حضور پرشور در بازی تراکتورسازی با داماش شد.

در این فراخوان آمده است: با لطف خداوند منان تیم تراکتورسازی با ارائه بازی‌های خوب توانست موقعیت خود را در جدول لیگ برتر بهبود بخشد و امید است با ادامه روند این پیروزی‌ها همچنان بر صدر جدول تکیه زند اما آنچه مسلم است این موفقیت‌ها به جز تلاش و غیرت بازیکنان و کادر فنی همچنین حمایت همه جانبه هواداران غیور امکان‌پذیر نخواهد بود.

در ادامه فراخوان آمده است: ضمن اینکه از بازیکنان تیم تراکتورسازی درخواست داریم با تلاش بیشتر و حفظ بازی خوب و حرفه‌ای در زمین چمن هنرنمایی کنند از کلیه هواداران عزیز نیز خواهشمندیم همچون بازی‌های قبل و حتی بیشتر این تیم مردمی را حمایت کرده و در بازی تراکتور داماش که روز سه‌شنبه در تبریز برگزار خواهد شد روحیه بخش تیم تراکتور باشند چرا که همه تیم‌های لیگ برتر قدرتمند هستند و دست‌کم گرفتن تیم مقابل ممکن است اسباب افسوس هواداران تیم تراکتورسازی شود.

در خاتمه این فراخوان تاکید شده است: هواداران تیم تراکتورسازی با حضورهای طلایی خود همه رقبا را مجبور به تعظیم کرده‌اند و ادامه روند حضور پرشور و شوق و بدون حاشیه شما هواداران عزیز می‌تواند تضمین‌کننده سیر صعودی تیم تراکتورسازی باشد.



برد صدرنشینی تراکتورسازی را تضمین می‌کند

تراکتورسازی با برد برای دومین هفته متوالی صدرنشین می‌شود، اتفاقی که در تاریخ این باشگاه بی‌سابقه است البته این صدرنشینی بدون در نظر گرفتن بازی‌های عقب‌افتاده سپاهان و استقلال است.

اما تساوی و شکست رویاهای هواداران این تیم را بر باد خواهد داد.

تراکتورسازی روز گذشته در ورزشگاه یادگار امام آخرین تمرین خود را برگزار کرده تا امروز با یک جلسه ریکاوری به استقبال داماش رود.

داماش در شش بازی خارج از خانه سه بازی را واگذار کرده اما در سه بازی نیز با میزبانان خود به تقسیم امتیازات رضایت داده است.

حمید درخشان در شهرداری تبریز نشان داد که می‌تواند در اوج بحران تیمش، در خانه حریف یک امتیاز را بگیرد.

هنوز همگان به یاد دارند که درخشان چگونه با تساوی‌هایی که از استقلال و پرسپولیس در تهران گرفت، موقعیت شهرداری را بهبود بخشید، مسلماً وی به خوبی با جو تبریز آشنا بوده و برای کسب حداقل امتیاز به این شهر می‌آید، خصوصاً که تیم وی در چهار هفته اخیر بازی را نباخته است.



تجربه تلخ مس سرچشمه

پیروز تلقی کردن تراکتورسازی در بازی مقابل داماش می‌تواند بهایی سنگین برای این تیم را به همراه داشته باشد.

سال گذشته تراکتورسازی در هفته‌هایی که جزو مدعیان بود در تبریز از پس تیم ته جدولی مس سرچشمه برنیامد، در حالیکه بعضی از افراد در باشگاه تراکتورسازی از بهبود تفاضل گل خود پیش از بازی مقابل مس سرچشمه خبر می‌دادند اما ۹۰ دقیقه تلاش این تیم هم نتوانست قفل دروازه مس را بشکند.

شاید بتوان مهم‌ترین علت عدم قهرمانی تراکتورسازی در فصل گذشته را دو تساوی بدون گل این تیم مقابل مس سرچشمه نام برد زیرا این تیم تنها با یک اختلاف از قهرمانی بازماند و از شش امتیاز بازی با مس سرچشمه تنها دو امتیاز کسب کرد.

این در حالی است که شهرداری تبریز که به لیگ یک سقوط کرد، از مس سرچشمه چهار امتیاز در دو بازی گرفت.

با این اوصاف دستکم گرفتن حریف، بازی احساساتی و یا مغرورانه، حرکات نمایشی بازیکنان، عدم توجه به هشدار مربیان و بیتوجهی به فرامین تاکتیکی میتواند خاطره شیرین دو هفته اخیر تراکتورسازی را تلخ کند.