به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، غلامرضا باغ‌آبادی در نشست خبری پیش از بازی تیمش با داماش گیلان اظهار داشت: ما در دو بازی آخر خود بسیار خوب کار کرده‌ایم و قدرت تراکتورسازی را به حریفان نشان دادیم.

وی گفت: تیم تراکتورسازی شخصیت قهرمانی دارد و تلاش داریم این شخصیت را نشان دهیم. ما باید از دو پیروزی مقابل استقلال و سپاهان مغرور نشویم و در غیر این صورت به مشکل برخواهیم خورد.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ادامه داد: از افکار آقای درخشان مطلع هستیم و می‌دانیم او بازی دفاعی را دوست دارد و چشم به ضد حملات خواهد داشت. دست‌مان برای انجام تعویض در حین بازی باز است و بازیکنان نیمکت‌نشین خوبی داریم که در حد بازیکنان اصلی‌مان هستند.

وی افزود: آقای تونی دوست دارد تیمش بازی زمینی انجام دهد و اکثر تمرین‌هایمان را بر این اساس برگزار می‌کنیم و می‌دانیم تماشاگران‌مان دوست دارند تراکتورسازی بازی زیبایی ارائه دهد. برای بازی فردا محروم و مصدومی نداریم و فقط فردین عابدینی که از سال گذشته مصدومیتی داشت در بازی فردا حضور ندارد.

مربی تراکتورسازی در مورد تعطیلات لیگ بعد از بازی با داماش گفت: من موافق این تعطیلات نیستم و این تعطیلات به تیمها بخصوص تراکتورسازی که روند رو به رشدی دارد لطمه میزند و در روند کاریمان مشکل ایجاد خواهد شد ولی به خاطر منافع ملی و تیم ملی کشورمان اشکالی ندارد.