افکارنیوز

: پیروزی نصیب کسانی می شود که بیشتر از همه استقامت دارند.

فال روزانه متولدین فروردین
امروز نسبت به چیزی یا کسی احساس مسئولیت می کنید و می خواهید مراقبش باشید. ممکن است مسئولیتی را قبول کنید که در حالت عادی آن را رد می کنید.

پیش بینی روابط شما: اگر به دنبال عشق می گردید لازم است رویکرد خود را عوض کنید. بیشتر به ظاهرتان اهمیت بدهید. سعی کنید روی جنبه های شجاعانه و برجسته شخصیت خود بیشتر کار کنید.

پیش بینی شغل شما: اگر در محل کارتان دیگران بدگویی می کنند شما در بحثشان شرکت نکنید. به هیچ عنوان وارد حاشیه نشوید و تنها به کارتان اهمیت بدهید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت
امروز احساساتی که ریشه در تجارب قدیمی دارند باعثمی شوند دست به کارهای جدیدی بزنید. این کارها تا زمانی خوب هستند که کاملا از آنچه در حال انجامش هستید آگاه باشید.

پیش بینی روابط شما: برای خاص بودن نیازی به تشویق دیگران ندارید چون گاهی چاره دیگری جز خاص بودن ندارید! امروز فرصت دیگری برای نشان دادن ویژگی های منحصر به فرد خود خواهید یافت.

پیش بینی شغل شما: امروز به هیچ عنوان روز استراحت نخواهد بود. نه از نظر ذهنی و نه از نظر فیزیکی امروز استراحتی نخواهید داشت، در عوض یک سفر یا تعطیلات خوب در انتظارتان است.

فال روزانه متولدین خرداد
نمی دانید لطفی را در حق کسی بکنید یا نه. قبل از هرچیز شرایطی را که در آن قرار دارید در نظر بگیرید و ببینید این لطف در توان واقیتان هست یا نه.

پیش بینی روابط شما: امروز شانس ملاقات با افراد جدید را دارید اما معلوم نیست که با آنها ارتباط طولانی مدت پیدا می کنید یا نه. اگر به دنبال نیمه گمشده تان هستید سعی کنید امروز رفتار متفاوتی داشته باشید.

پیش بینی شغل شما: بعضی چیزها آنقدر ارزش ندارند که به خاطرشان غرورمان را زیر پا بگذاریم. همیشه مراقب غرور و عزت نفس خود باشید.

فال روزانه متولدین تیر
امروز چون به توانایی های خود شک دارید از شروع یک کار جدید خودداری می کنید. این کار ممکن است چیزی باشد که همیشه دوست داشته اید آن را امتحان کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز جرات امتحان ناشناخته ها را ندارید به همین دلیل با دیگران همراه نمی شوید. تصمیم هایی که برای زندگی عاطفیتان می گیرید همه با احتیاط و دور اندیشی اتخاذ می شوند.

پیش بینی شغل شما: امروز حس می کنید همکاران غریبه هایی بیش نیستند، اشکالی ندارد اگر امروز بیشتر سکوت کنید. مهم این است که خودتان باشید.

فال روزانه متولدین مرداد
مکالمه تلفنی با کسی که از شما دور است حس غم و غصه را در دلتان به وجود می آورد چون دلتان برای آن شخص تنگ شده است.

پیش بینی روابط شما: بعضی ها شما را به دورویی محکوم می کنند چون تکلیف خود را با شما نمی دانند. اما از نظر خود شما این دورویی نیست بلکه نامش را زیرکی و سیاست می گذارید.

پیش بینی شغل شما: صداهایی از ذهن شما به شما می گویند که هرچه بیشتر تلاش کنید و هدفی را که برای خود انتخاب کرده اید هرگز فراموش نکنید. هرچند عواملی وجود دارد که شما را دلسرد می کند ولی همچنان به تلاش ادامه خواهید داد.

فال روزانه متولدین شهریور
امروز به سکوت و تفکر گرایش دارید و ترجیح می دهید در تنهایی با خود خلوت کنید. ممکن است راجع به مسائل مالی فکر کنید مثلا اینکه چطور می توانید درآمدتان را بیشتر کنید.

پیش بینی روابط شما: اگر نمی توانید احساس واقعیتان را به کسی که دوستش دارید انتقال دهید کاغذ و قلم بردارید و نامه بنویسید. خواهید دید که نوشتن روشی جالب و خوب برای ابراز احساسات است.

پیش بینی شغل شما: یادتان باشد برای چه کار می کنید. خانواده، خانه و امنیت مالی خودتان. فکر کردن به این موارد باعثمی شود تا برای کار کردن انگیزه بیشتری داشته باشید.

فال روزانه متولدین مهر
امروز بعضی چیزها با هم تداخل پیدا می کنند یعنی وقتی که باید برای کاری بگذارید صرف کار دیگری می شود. نگران نباشید با یک برنامه ریزی درست و اصولی مشکل شما قابل حل است.

پیش بینی روابط شما: از دخالت بی جای دیگران در زندگی خود متنفرید و همین امر عامل سرد شدن بسیاری از روابط شما است. کمی خوش بین تر به این قضیه فکر کنید. شاید نیت آنها واقعا کمک به شما باشد.

پیش بینی شغل شما: چیزی که منتظرش بوده اید به نتیجه رسیده است ولی نتیجه بر وفق مراد شما نیست. اشکالی ندارد. شما هنوز وقت زیادی دارید و می توانید این ناکامی را جبران کنید.

فال روزانه متولدین آبان
امروز صبح از خواب بیدار می شوید و از به هم ریختگی خانه آشفته می شوید. به همین دلیل این احتمال هست که ساعاتی از روز را صرف تمیز کردن خانه کنید. کمی خسته می شوید ولی بعد از اتمام کارتان نفسی از سر آرامش می کشید.

پیش بینی روابط شما: امروز حس کنجکاوی شدید شما اجازه نمی دهد آنچه را در دلتان می گذرد پنهان کنید به همین دلیل دیگران شاهد رفتار متفاوت شما خواهد بود. شما خودتان هستید به همین دلیل به دل دیگران می نشینید.

پیش بینی شغل شما: کاری را انجام بدهید که دوستش دارید و از آن لذت می برید. نگاهی به دیگران انگیزه کافی را برای شما ایجاد خواهد کرد.

فال روزانه متولدین آذر
توجه و علاقه ای که نسبت به موضوعات خاص نشان داده اید به زودی به نتیجه می رسد و پاداش تلاش خود را خواهید گرفت.

پیش بینی روابط شما: اگر احساس می کنید که به یک تغییر نیازمندید، کارها را به نحوی متفاوت انجام بدهید. خواهید دید که فرد موردعلاقه تان نیز رفتارش را تغییر خواهد داد.

پیش بینی شغل شما: شما در نقطه شروع چیزی قرار دارید پس بهتر است قبل از هرچیز همه ابهام ها و مسائل گیج کننده را از سر راه بردارید.

فال روزانه متولدین دی
اتفاقی که مدتی منتظرش بودید می افتد و شما را خوشحال می کند. این خوشحالی چند روز طول خواهد کشید بنابربراین سعی کنید از این چند روز به بهترین نحو استفاده کنید.

پیش بینی روابط شما: به جای اینکه با همان دید قدیمی به فرد مقابلتان نگاه کنید و فکر کنید که همه چیز را می دانید سعی کنید او را بیشتر بشناسید تا اختلافات قدیمی دوباره رابطه عاطفیتان را دچار مشکل نکند.

پیش بینی شغل شما: یکی از همکاران درخواست شما را پذیرفته و لطفی در حقتان می کند. حتما از او به خوبی تشکر کنید و در صورت امکان لطفش را جبران کنید.

فال روزانه متولدین بهمن
امروز کارهایی را برای کسانی که در اطرافتان زندگی می کنند انجام می دهید این کارها اگرچه ممکن است کوچک باشند ولی آنها را خوشحال خواهد کرد.

پیش بینی روابط شما: اگر به دنبال نیمه گمشده تان هستید باید در رویه خود تغییراتی به وجود آورید. این تغییرات از ظاهر شما شروع می شوند.

پیش بینی شغل شما: حتما به ذهن خود استراحت بدهید. سعی کنید از نظر احساسی در کارتان درگیر نشوید. اگر بین کار و زندگی شخصی شما مرز مشخصی وجود داشته باشد سلامت ذهنی و جسمی بیشتری خواهید داشت.

فال روزانه متولدین اسفند
امروز روزی متفاوت است. هم کارهایی که در طول روز می کنید با روزهای عادی متفاوت است و هم اشخاصی که زمان خود را با آنها می گذرانید.

پیش بینی روابط شما: امروز رابطه عاطفی شما هم از روال عادی خود خارج می شود به طوری که مجبورید زمان بیشتری را به دور از فر د موردعلاقه تان سپری کنید.

پیش بینی شغل شما: امروز به کلی تصمیم دارید کار و زحمت را کنار بگذارید و تفریح کنید. هرچند ناچارید یک یا دوساعت را به انجام کارهایی بگذرانید که دوستشان ندارید.