به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، علی پروین در خصوص شرایط پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که پس از مدتها پرسپولیس با یک بازی خوب و منطقی و هجومی همانطور که همه هواداران توقع داشتند به یک پیروزی شیرین مقابل پیکان رسید. البته پیکان تیم بدی نبود اما روز متعلق به پرسپولیس بود.

وی افزود: قبلا وقتی که بازیهای پرسپولیس شروع می‌شد این تیم از قبل یک یا دو گل از حریف پیش بود و در نیمه اول کار را تمام می‌کرد. بازی با پیکان من را یاد همان روزها انداخت. از دقیقه یک بچه‌ها حمله کردند و قدر فرصت‌های خود را خوب دانستند. از طرفی دیگر خوشحالم که بالاخره فشار زیاد از روی بازیکنان پرسپولیس با این پیروزی برداشته شد و امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد.

پروین ادامه داد: پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان و بازی منطقی این تیم من را یاد پرسپولیس دهه ۶۰ که مدام به حریفان حمله می‌کرد و به یک یا ۲ گل قانع نبود انداخت. همچنین سال ۵۲ که همه می‌دانند چه اتفاقی افتاده بود. البته الان شرایط پرسپولیس سخت‌تر است و باید تدابیری اندیشیده شود که بازی مقابل پیکان زود فراموش نشود.

پروین در این خصوص که چرا در چند وقت گذشته مصاحبه‌ای انجام نداده گفت: در شرایطی که پرسپولیس متاسفانه نتایج خوبی نمی‌گرفت من هم نباید نمک روی زخم می‌ریختم. حرف نزدم تا آقایان نگویند پروین چشم به تاج و تخت پرسپولیس دارد به همین دلیل سکوت کردم تا شرایط تیم از آن وضعیت بیرون بیاید اما هنوز هم با وجود زدن ۶ گل به نظر من اتفاق خاصی نیفتاده است. یک نتیجه خوب گرفته‌ایم و هنوز کار پرسپولیس برای آمدن به بالای جدول سخت است.

وی در این مورد که چه تغییراتی در پرسپولیس افتاده که با شش گل پیکان را شکست می‌دهد خاطرنشان کرد: به نظر من بچه‌ها به خودباوری رسیدند و فعل خواستن را خوب صرف کردند نتیجه‌اش هم این بود که در پرسپولیس زلزله اتفاق افتاد. البته نباید از بازی خوبی تیم پیکان و بازی جوانمردانه این تیم و عبدالله ویسی نیز به سادگی گذشت چون مقابل پرسپولیس بسیار جوانمردانه بازی کرده و فوتبالی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند و به دنبال دفاع مطلق نبودند.

پروین خاطرنشان کرد: به نظر من پرسپولیس می‌تواند در بازی‌های آینده حتی بهتر از این بازی باشد. آنها در خطوط مختلف دارای بازیکنان خوب و فرصت‌طلبی هستند و اگر در برخی از نقاط، ضعف‌ها پوشش داده شود به نظرم می‌تواند نتایج بهتری در آینده بگیرد که امیدوارم این اتفاق بیفتد تا باز هم دل هواداران مثل بازی با پیکان شاد شود.

عضو کمیته فنی قرمزپوشان درباره تعطیلی لیگ برتز گفت: بالاخره این تعطیلات برای همه تیم‌ها است و من امیدوارم پرسپولیس روند موفقیت خود را از ادامه دهد. باید همه کمک کنیم تا تیم ملی به جام جهانی برود. بازی مقابل ازبکستان سخت است اما نباید زیاد و بیش از حد آن را حساس کرد.

وی افزود: انشالله یک حماسه دیگر مثل بازی با کره جنوبی توسط هواداران ما در ورزشگاه پیر آزادی رقم می خورد و بچههای ما با کسب یک سه امتیاز رفتن خود را به جام جهانی قطعی میکنند. من امیدوارم بازی مقابل ترکمنستان هم به نفع تیم ملی فوتبال کشورمان باشد چون اگر تیم ملی ایران به جام جهانی برود به نفع همه افرادی است که در فوتبال نان میخورند.