به گزارش افکارنیوز به نقل ازفارس، دیدار تیم‌های استقلال و استیل آذین در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۲۰:۴۵ در حضور حدود ۲۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد.

* ۲۰ دقیقه به آغاز این دیدار به علت حضور تماشاگران ترافیک سنگینی اطراف درب ورودی مجموعه ورزشی آزادی ایجاد شده بود.

* ناصر حجازی و علی فتح‌الله زاده با هم به ورزشگاه آمدند و از سوی تماشاگران به شدت تشویق شدند، به خصوص ناصر حجازی که به تازگی به کمیته فنی استقلال اضافه شده است.

* سوشا مکانی، دروازه‌بان مصدوم استیل آذین قصد ورود به ورزشگاه را داشت اما ماموران حراست وی را نشناختند و از ورود مکانی ممانعت کردند که این موضوع واکنش شدید این بازیکن را در پی داشت و با جر و بحثزیاد موفق شد وارد شود.

* دکتر نوروزی به همراه امید روانخواه، آرش برهانی، علی نظری جویباری، سوشا مکانی و مهدی تاج در جایگاه ویژه حضور دارند.

* هنگامیکه‌ اسکوربرد ورزشگاه نام بازیکنان تیم فوتبال استیل آذین را نمایش می‌داد، سیاوش اکبرپور و حسین کاظمی به شدت از سوی هواداران استقلال تشویق شدند، اما این ۲ بازیکن هنگامیکه وارد زمین مسابقه شدند با دسته گل تنها به سمت نیمکت استقلال رفتند و به هواداران توجهی نکردند و همین موضوع موجب دلخوری هواداران آبی پوش شد؛ به همین علت زمانیکه این دو بازیکن در جریان مسابقه صاحب توپ می‌شدند با واکنش هواداران مواجه می‌شدند.

* میلاد میدوادی و فرهاد مجیدی هنگام خواندن نام بازیکنان به شدت از سوی هواداران تشویق شدند، اما هنگامیکه نام جباری به عنوان آخرین بازیکن خوانده شد تشویق تماشاچیان شدت بیشتری گرفت. با توجه به دوری چند هفته‌ای جباری کمتر کسی انتظار حضور وی در ترکیب ثابت استقلال را داشت و به نظر می‌رسید هواداران آبی پوشان از این موضوع خوشحال هستند.

* فرزاد آشوبی و محسن یوسفی روی نیمکت استقلال حضور دارند و تغییرات استقلال نسبت به دیدارهای قبلی محسوب می شوند.

* هنگامیکه حسین کاظمی و سیاوش اکبرپور قصد ورود به زمین مسابقه را داشتند برای رفتن به سمت نیمکت استقلال با مهدوی کیا، کاپیتان استیل آذین مشورت کردند که وی به آنها توصیه کرد این کار را انجام دهند.

* استقلال در این دیدار با پیراهن‌های متفاوت نسبت به دیدارهای قبل در زمین حاضر شد. در لباس‌های قبل استقلال رگه‌های زردی مشاهده می‌شد که اعتراض هواداران استقلال را در پی داشت.

* حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ تماشاگر استیل آذین در ورزشگاه حاضر شده و در جایگاه پرسپولیس استقرار یافتند.

* میلاد میداودی که از ناحیه دست دچار مصدومیت شده بود با چسب مخصوص در این دیدار حاضر شد.

* با توجه به اینکه بازی بعد از زمان افطار برگزار می‌شود همچنان تماشاگران در حال ورود به ورزشگاه هستند.

* از سوی مسئولان مجموعه ورزشی آزادی کارت‌هایی بین کارمندان این مجموعه توزیع شده‌ است تا بتوانند دیدارهای برگزار شده در این ورزشگاه را از نزدیک مشاهده کنند، اما این موضوع باعثایجاد مشکلاتی برای خبرنگاران شده است. چون حدود ۲۰ تا ۳۰ نفر از این افراد ناشناس در جایگاه خبرنگاران استقرار یافته‌اند که این موضوع تعجب خبرنگاران را در بر داشته و کار را برای اطلاع رسانی مشکل کرده ‌است.