گفته می شود گوآردیولا پیش از این پیشنهاد ۱۰ میلیون یورو در سال باشگاه اینترمیلان و ۲۰ میلیون یورو در سال باشگاه زسکا مسکو را رد کرده است.
از این رو قطری ها اعلام کرده اند پیشنهاد آنها بسیار بیشتر از پیشنهاد زسکا و برای ۱۰ سال آینده خواهد بود.

به گزارش مهر، این در حالیست که گوآردیولا سه شنبه شب در جشن ۴۰ سالگی تولدش اعلام کرد برای همیشه در بارسلونا نخواهد ماند اما در عین حال به همه اطمینان داد تا وقتی که مربی خوبی برای آنها پیدا نشود، این تیم را رها نخواهد کرد.

او که در سه فصل گذشته توانست بارسلونا را به افتخارات بسیاری همچون دو قهرمانی در لیگ اسپانیا، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، قهرمانی در سوپر جام اسپانیا و اروپا و همچنین جام باشگاه های جهان برساند، تا پایان فصل جاری با این باشگاه قرارداد دارد.

وی گفته است که وقتی یک مربی برای مدت معینی در یک باشگاه می ماند، همه چیز یکنواخت می شود. در این زمان باید خودش را از تیم جدا کند. هنوز مدت زیادی از قرارداد من باقی مانده، پس بگذارید در آرامش کار کنم. باشگاه به خوبی می داند که من آنها را تا زمانی که مربی خوبی پیدا نکنند، رها نخواهم کرد.

گوآردیولا با اشاره به توانایی بازیکنان بارسلونا تاکید کرد: موفقیت این تیم ربطی به ماندن من ندارد. وابستگی به یک مربی برای باشگاه خوب نیست. من هرگاه تصمیم گرفتم ،بروم، دو روز قبل از آن به باشگاه اطلاع خواهم داد.