محمد علی رامین روز گذشته در دیدار صمیمانه با جمعی از همسران و فرزندان شهدای اصحاب رسانه مطالبی در خصوص شان و مرتبه شهدای رسانه بیان و نقش تاثیرگذار خانواده شهدای رسانه به عنوان الگویی برای دیگر خانواده شهدا اشاره کردند.


به گزارش افکارنیوز به نقل از خبرگزاری زنان؛ وی افزود تقویت بنیاد خانواده و تربیت فرزندان شهدا باید به نحوی باشد که این فرزندان و همسران آنها در مسیر اندیشه و آرمان های امیدبخش پدرانشان قرار گیرد و در اندیشه ها و انگیزه هایشان بالاترین شباهت را به شهدا داشته باشند.


معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد خاطر نشان کرد: به منظور پاسداشت شهدای حادثه هواپیمای سی ۱۳۰ غرفه ای در هفدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها در اختیار خانواده شهدا قرار خواهد گرفت تا این شهدا هر چه بیشتر به مردم و به ویژه فعالان عرصه اطلاع رسانی معرفی شوند.


در ابتدای این دیدار خانواده شهدای اصحاب رسانه مسایل و مشکلات خود را با معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی در میان گذاشته و از حسن توجه ایشان نسبت به خانواده شهدای اصحاب رسانه قدردانی نمودند.


در پایان هدایایی به رسم یادبود از سوی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی به فرزندان شهدای رسانه اهدا و از ایشان به صرف افطار پذیرایی شد.