به گزارش افکارنیوز به نقل از خبرنگار ورزشی فارس، علی دایی پس از پیروزی یک بر صفر برابر صنعت نفت آبادان در هفته چهارم لیگ برتر، عنوان کرد: نیمه اول بازی خوبی ارائه دادیم و از حریف هم برتر بودیم. همین موجب شد تا به گل برسیم؛ اما در نیمه دوم، همه چیز تغییر کرد. اگر بازیکنان با حوصله بازی می کردند، می توانستیم در این نیمه و در ضدحملات، به گل برسیم.

وی درباره محرومیت میزبان از داشتن تماشاگر، گفت: به نظرم آنها بدون هوادار هم نبودند چرا که هر جا را نگاه می کردم، طرفداران این تیم حضور داشتند. البته ظلم به فوتبال آبادان است که دیدارهای این تیم بدون تماشاگر برگزار شود. اگر تماشاگران حضور داشتند، فشار بیشتری به ما وارد می شد.
سرمربی پرسپولیس ادامه داد: البته بازیکنان ما سنگ تمام گذاشتند و در این گرمای هوا، خوب بازی کردند. این را هم باید بگویم که آبادانی‌ها هم خوب بازی کردند. فکر نمی کردم در این سطح کار کنند.
وی عنوان کرد: داور با نفت‌ مهربان‌تر بود چرا که خطاها و کارت‌های داده شده، به ضرر ما بود.

علی دایی درباره حکم کمیته استیناف مبنی بر عدم تصور حقی برای وی در مقابل فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: پیش بینی می شد که چنین حکمی صادر شود. از صداوسیما می خواهم که در روز پنجشنبه و پس از دیدار برابر راه آهن، نیم ساعت به من وقت دهند تا با مدرک، همه چیز را توضیح دهم.

وی درباره نیمکت‌نشینی شیثرضایی در این بازی گفت: اگرچه او بازیکن خوبی است؛ اما وقتی خط دفاعی گلی دریافت نمی کند و خوب کار می کند، تغییری در آن ایجاد نمی کنند.

سرمربی پرسپولیس با خودداری درباره صحبت درباره اظهارات مایلی کهن، عنوان کرد: تمام تمرکزم روی تیم و بازی‌های آن است. در زمین ثابت می‌کنیم که تیم برتر هستیم.

پرسپولیس در این بازی با گل غلامرضا رضایی به برتری رسید تا نوار پیروزی‌های صنعت نفت آبادان را قطع کند.