توزیع شیر در مدارس از ۱۸ آذر

به گزارشافکارنیوزبه نقل از ایسنا، وحید کیارشی با بیان اینکه با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توزیع شیر در مدارس آغاز خواهد شد، اظهار کرد: با آغاز برنامه شیر مدارس طی مصوبات شورای اقتصاد از سال‌های ۷۹ و۸۰ در کشور، این برنامه هر ساله با توجه به شرایط و وضعیت اعتبارات، میزان جامعه هدف و تعداد دفعات توزیع شیر دستخوش تغییر شده است.

وی تعداد دفعات پیش‌بینی شده برای توزیع شیر در سال تحصیلی جاری را ۷۰ نوبت خواند و تصریح کرد: با توجه به نظر کمیته ملی شیر مدارس، این برنامه طبق روال گذشته در مدارس کشور انجام خواهد شد.

کیارشی با اعلام اینکه مطالبات سال گذشته پیمانکاران طرف قرارداد تامین و به استانها ابلاغ شده است، افزود: اعتبار مورد نیاز برای اجرای برنامه دراختیار استان‌ها قرار خواهد گرفت تا طی چهار مرحله تا پایان برنامه توزیع شیر مدارس به پیمانکاران طرف قرارداد پرداخت شود.

وی با تاکید بر اینکه معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ریاست کمیته ملی شیر مدارس کشور را عهده‌دار است، خاطرنشان کرد: برنامه توزیع شیر در مدارس از روز شنبه ۱۸ آذر ماه ۹۱ در جامعه هدف آغاز می‌شود و تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۲ ادامه خواهد یافت.

براساس این گزارش، وحید کیارشی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش کمافیالسابق ریاست کمیته شیر ملی مدارس را عهدهدار است و کریمیان نیز تا چندی پیش در سمت دبیر این کمیته انجام وظیفه مینمود .